Təsvir
İşiniz nədən ibarətdir?
- Yeni işçilərin işə qəbulu, müqavilələrin hazırlanması və sənədlərin formalaşdırılmasında dəstək göstərmək;
- İşdən çıxan əməkdaşların sənədlərinin düzgün tərtib olunmasında dəstək göstərmək;
- Əmək haqqı, məzuniyyət, ezamiyyət və digər HR əməliyyatları ilə bağlı məlumatların toplanmasında və hazırlanmasında dəstək göstərmək;
- HR hesabatlarının (işçi sayı, məzuniyyət qalığı, dövriyyə göstəriciləri və s.) hazırlanmasında iştirak etmək;
- HR fayllarının arxivləşdirilməsi və sistemli saxlanılmasına dəstək göstərmək;
- HR tədbirlərinin (təlimlər, görüşlər, daxili aksiyalar və s.) təşkilinə inzibati dəstək göstərmək;
- Yeni əməkdaşların adaptasiya prosesində iştirak etmək və ilkin məlumatlandırmanı dəstək göstərmək;
- HR siyasət və prosedurlarının tətbiqində komanda üzvlərinə dəstək olmaq;
- İşçilərin şəxsi məlumatlarının HR sisteminə düzgün və vaxtında daxil edilməsi və yenilənməsində dəstək göstərmək;
- İR layihələrində aktiv iştirak etmək;
- Daxili müştərilərdən struktur dəyişikliyi ilə bağlı sorğuların həll olunmasında iştirak etmək, təkliflər vermək və sənədləşmədə kömək etmək;
- Layihələr üzrə vizualların hazırlanmasında ideyaların verilməsi;
- Layihələr üzrə sənədləşmə işlərinin həyata keçirilməsi;
- İllik işçi bağlılığı sorğumuzdan əldə edilən rəy əsasında əsas kommunikasiya fəaliyyətlərini formalaşdırması və məlumatlandırması;
- Daxili tədbirlərin və layihələrin təşkilində kömək və iştirak etməsi;
- Tədbirlər, vizual materiallar və daxili nəşrlər kimi tələb olunan fəaliyyət və materialların təmin edilməsində şöbənin digər maraqlı tərəfləri ilə sıx əməkdaşlıq çərçivəsində işləməsi;
- Müxtəlif işə qəbul və təcrübə layihələrini təklif etmək və aparmaq;
- Fərdi, Funksional və bank miqyasında təlim və inkişaf proqramlarının həyata keçirilməsinə dəstək göstərilməsi (bank miqyasında, funksional və FİP).
Tələblər
Sizdən nə tələb olunur?
- Təhsil: Sosial elmlər, İqtisadiyyat sahəsində ali təhsil (bakalavr dərəcəsi)
- Tələb olunan iş təcrübəsi: 1 il (Təlim və İnkişaf, və ya digər İR sahələri)
- Xarici dillər: İngilis (səlis)
- Kompüter bilikləri: Microsoft Office
- Digər bacarıqlar: Ünsiyyət və nitq bacarığı, innovativ düşüncə və özünü inkişafı təbliğ etmək bacarığı
Vakansiyalardan daha tez xəbərdar olmaq üçün Telegram kanalımıza abunə olun!