Təsvir
- Bankın tənzimləyici sənədlərinin hazırlanmasında və uyğunlaşdırılmasında iştirak etmək, onlara əməliyyat risklərininn idarə olunmasına aid hissədə dəyişiklik edilməsi;
- Əməliyyat risklərinin müəyyənləşdirilməsi, qiymətləndirilməsi, ölçülməsi, idarə olunması və onlara dair hesabatlıq;
- Əməliyyat riskləri üzrə məlumat bazasında risk hadisələrinin hazırlanması, saxlanması və müntəzəm monitorinqi;
- Baş vermiş risk hadisələrinin araşdırılması prosesində iştirak, rəhbəri və aidiyyatı strukturlara bu haqda məlumatın verilməsi;
- Bankın bütün struktur bölmələrinə əməliyyat risklərinin idarə edilməsi ilə bağlı işlərdə öz vəzifələri çərçivəsində və Bankın qüvvədə olan metodologiyası və qaydalarına uyğun metodik yardım;
- Təsdiq edilmiş tədbir planına uyğun proseslərin qiymətləndirilməsi;
- Əsas risk göstəriciləri üzrə aylıq, rüblük və illik əsasda hesabatların hazırlanması;
- Yaradılan yeni məhsul və xidmətlər üzrə potensial əməliyyat risklərin müəyyən edilməsi və təkliflərin verilməsi;
- Bankın riskləri üzrə risk xəritəsini yaradılmasında iştirak və davamlı nəzarət prosesinin həyata keçirilməsi.
Qeyd: Vakansiya müvəqqətidir (Analıq məzuniyyəti əvəzləməsi)
Tələblər
- Ali təhsil (İqtisadiyyat və maliyyə istiqaməti üzrə);
- Bank əməliyyat riskləri sahəsində ən azı 2 il iş təcrübəsi;
- Risklərin idarə edilməsi barədə AR Mərkəzi Bankının müvafiq normativləri və qaydaları barədə biliklər;
- MS Office proqramlarında sərbəst şəkildə işləmək bacarığı. SQL bilikləri üstünlükdür;
- Analitik düşüncə qabiliyyət və riyazi biliklər;
- Məsuliyyətli, dəqiq, ünsiyyət qurma və komandada işləmə bacarığı;
- Azərbaycan dili səlis, ingilis və rus dilləri arzuolunandır.
Vakansiyalardan daha tez xəbərdar olmaq üçün Telegram kanalımıza abunə olun!