Təsvir
- Bankın xərclərini izləmək, təyinatı üzrə istifadəsini təhlil etmək və hesabatlılığını təmin etmək;
- Capex və Opex üzrə büdcə planlarının və hesabatlarının hazırlamaq və faktiki xərclərlə müqayisəsini həyata keçirmək;
- Departamentlər üzrə xərc limitlərinə nəzarət etmək və optimallaşdırma təklifləri vermək;
- Aylıq və rüblük xərc hesabatlarını hazırlamaq;
- Xərc idarəetmə sistemində məlumatların düzgünlüyünə nəzarət etmək;
- Rəhbərliyə qərarvermə prosesində dəstək məqsədilə analitik məlumatlar təqdim etmək.
Tələblər
- Maliyyə, mühasibatlıq və ya iqtisadiyyat sahəsində ali təhsil;
- Xərc təhlili, satınalma, büdcələşdirmə və maliyyə hesabatlılığı sahəsində ən azı 2-3 illik təcrübə;
- Excel-də yüksək səviyyədə işləmə bacarığı;
- Analitik düşünmə, detallara diqqət və hesabatvermə bacarığı;
- ACCA FM, PM sertifikatlarının olması arzuolunandır;
- 1C program təminatı ilə işləmə bacarığının olması arzuolunandır;
- İngilis və rus dili biliyi arzuolunandır.
Vakansiyalardan daha tez xəbərdar olmaq üçün Telegram kanalımıza abunə olun!