R

Korporativ Satınalma meneceri

Ricon MMC

Vaxtı bitmiş

Diqqət! Bu elanın vaxtı bitib. Korporativ Satınalma meneceri vakansiyaları üçün bura daxil olun.

Elan № 4485

Korporativ Satınalma meneceri vakansiyaları

Korporativ Satınalma meneceri vakansiyaları

14 Dekabr 2020

Elan tarixi

13 Yanvar 2021

Bitmə tarixi

1307

Baxılıb

İş məlumatları

Bakı

Şəhər

3 ildən 5 ilə qədər

İş stajı

Tam-ştat

İş rejimi

Satış

Sahə

İş barədə məlumat

Vəzifə təlimatı:

• Daxili və xarici bazarları araşdırmaq.
• Daxili və xarici bazardan tədarük ediləcək mal və xidmətlərin alqı-satqısı ilə məşğul olan firmaları aşkarlamaq və firmalar haqqında lazım olan ətraflı məlumat əldə etmək.
• Tikinti fəaliyyətlərinin idarə olunması üçün lazım olan mal və xidmətləri, prosedurlar daxilində alqı-satqı qaydalarına uyğun olaraq bazar fəaliyyətlərini izləyərək ən qısa müddətdə və lazımi keyfiyyətdə bazardan təmin etmək.
• Daxili və xarici bazardan tədarük ediləcək mal və xidmətlərlə əlaqədar müqavilələrin hazırlanmasını
• Satınalma işlərini prosedura uyğun olaraq həyata keçirmək.
• Etibarlı təchizatçıların siyahısını hazırlayır və daimi olaraq həmin siyahıya əlavə və dəşikliklərin edilməsini nəzarət altında saxlayır.
• Yerinə yetirilmiş bütün sifarişlərin “Excel” proqramında uçotunun aparılmasını və müvafiq tikinti sahələri üzrə qovluqlara yerləşdirilməsini həyata keçirir,
• Müəssisəyə mədaxil və məxaric edilən hər növ vəsaitin anbar girişləri və çıxışlarını sistemli şəkildə hıyata keçirilməsini təmin etmək, sənədləşməsini aparmaq və mühasibatlıqa təqdim etmək.
• Gəlir-xərc məlumatlarını müvafiq qaydada yeniləmək, təhvil-təslim aktları hazırlamaq və vaxtı vaxtında mühasibatlıqa hesabat vermək , sifariş və xərclərini əsaslandırmaq, təşkilatın fəaliyyət məqsədlərinə uyğunluğunu təmin etmək;
• Satınalmaların qeydiyyatını aparmaq İSO keyfiyyət sisteminin tələblərinə uyğun işləmək;
• Tender təkliflərini analiz etmək; ucuz qiymət və sərfəli şərtlərin əldə edilməsi üçün təchizatçılarla danışıqlar aparmaq;
• Müqavilələr üzrə danışıqlar aparmaq və müvafiq şöbələrlə birgə müqavilələr hazırlamaq;
• Xarici və yerli şirkətlər və müştərilər ilə yazışmaların aparılması və uzunmüddətli əlaqələrin yaradılmasını təmin etmək;
● Şirkətin platformasına müvafiq sahələrdə layihələrin araşdırması, tenderlərdə iştirak, iri proyektlərin cəlb edilməsi;
● Daimi yeni tenderların web saytlarda yerləşdirilməsinin izlənilməsi
● Müştəri xidmətlərinin yaxşılaşdırılmasına dair layihələri təşkil və həyata keçirmək;
● Bazarda tələb-təklifin araşdırılması və tələbin analizi;
●Yerli və xarici satış kanallarının müəyyən edilməsi, habelə müvafiq istiqamətdə strategiya və inkişaf layihələrinin hazırlanaraq icra edilməsi;
● Rəqiblərin aktivliyinin izlənilməsi
● Şirkətin internet səhifəsinin izlənilməsi və sirkət haqqında yeniliklərin internet veb səhifəsində daima qeyd edilməsi; o cümlədən ( Facebook, instagram).
● Daxil olan tender təkliflərinin, kotirovkaların qeydiyyatını aparmaq və onların aidiyyatı üzrə saxlanılmasını təşkil etmək;
● Dövlət və kommersiya təşkilatları tərəfindən elan edilmiş və şirkətin fəaliyyət sahəsi ilə uyğun olan tenderlərin müəyyən edilməsi;
● Tender tələblərinin təhlil edilməsi və rəhbərliyə hesabatın hazırlanması;
● Tələb olunan sənədlərin toplanması və icra üçün təqdim edilməsi;
● Tender zamanı şirkəti təmsil etmək;
● Tender təkliflərinin toplanması prosesinin idarə olunmasını təmin etmək və nəzarətdə saxlamaq;
● Tender prosesini icra etmək və nəzarətdə saxlamaq;

İş haqqında məlumat:

- Əmək Məcəlləsinə uyğun olaraq sənədləşmə :
- İş yeri Bakı şəhəri
- 6 günlük iş həftəsi : 09:00-18:00-dək , 6-ci gün 10:00-15:00dək


NamİZƏDƏ TƏLƏBLƏR

• Ali təhsilli

• Aidiyyatı sahə üzrə minimum 3 il iş təcrübəsi olmalıdır,

• Microsoft Office proqramları, xüsusi ilə Microsoft Excel və Microsoft Word proqramlarında sərbəst işləməyi bacarmalıdır,

• Güclü kommunikasiya və prezentasiya bacarıqları olmalıdır,

• Rus və ya ingilis dilini bilənlərə üstünlük veriləcək

• Ezamiyyə imkanları;

• Ünsiyyət yaratmaq bacarığı;

• İşə planlı yanaşması;

• Fəal olması və komandada işləmək bacarığı.

Vakansiya ilə maraqlanan şəxslərdən CV-lərini hr@ricon.az elektron ünvanına mövzu hissəsinə vəzifənin adını qeyd etməklə göndərmələri xahiş olunu, əks halda cv lərə baxılmayacaq.


Vakansiyalardan daha tez xəbərdar olmaq üçün Telegram kanalımıza abunə olun!

Elan № 4485

Korporativ Satınalma meneceri vakansiyaları

Korporativ Satınalma meneceri vakansiyaları

14 Dekabr 2020

Elan tarixi

13 Yanvar 2021

Bitmə tarixi

1307

Baxılıb

Укажите причину жалобы на вакансию "Курьер"