Təsvir
- Əmək haqqı və müavinətlərin vaxtında hesablanması və nəzarətdə saxlanılması (proqrama daxil edilən məlumatlar, xəstəlik vərəqəsi, məzuniyyət, ezamiyyə, işdən çıxma və s. əsasən);
- İR əməliyyatlarına dair hesabatların verilməsi (daxili və xarici);
- İR əməliyyatı / əmək haqqı proseslərinin, prosedur və qaydalarının hazırlanması, təkrar nəzərdən keçirilməsi, optimallaşdırılması və avtomatlaşdırılması;
- Ezamiyyəyə (ölkədaxili / ölkəxarici) gedən əməkdaşlar üçün bütün proseslərin icrası;
- "Paşa Həyat Sığorta" (PHS) üzrə sənədləşmənin və qeydiyyatın aparılması (qəbul edilmiş və göndərilən sənədlərin qeydiyyatı, qəbul edilən sənədlərin imzalanması və möhürlənməsi, işçilərə və PHS-na surətlərinin göndərilməsi);
- İşçilərin PHS qovluqlarının doldurulması və saxlanılması;
- Əmək haqqı hesablama sistemində mövcud əməliyyatların düzgün şəkildə işləməsinə nəzarət, lazım olduğu təqdirdə yeni infotiplərin daxil edilməsi, yeni hesabatların, əməliyyatların yaradılması üçün müvafiq müraciətlərin edilməsi;
- Əmək haqqı ödənilməsi prosesi zamanı mühasibatlıqla əməkdaşlığın aparılması;
- İşçilərə aid olan bütün xərclərin SAP ERP-yə vaxtında daxil edilməsi;
- Auditorlara qeyd, hesabat və sənədlərin təqdim edilməsi.
Tələblər
- Təhsil: Bakalavr dərəcəsi;
- Tələb olunan iş təcrübəsi: müvafiq sahə üzrə 3-5 il;
- Xarici dillər: İngilis dili (arzuolunandır);
- Kompüter bilikləri: MS Office, SAP, Success Factors;
- Digər tələblər: AR Əmək Məcəlləsi, AR Vergi Məcəlləsi, e-Gov portalından istifadə bacarıqları.
Vakansiyalardan daha tez xəbərdar olmaq üçün Telegram kanalımıza abunə olun!