İstifadəçilərə Texniki Yardım (Help Desk) Mütəxəssisi

İstifadəçilərə Texniki Yardım (Help Desk) Mütəxəssisi

AccessBank
  • Şəhər

    Bakı

  • Kateqoriya

    Texnologiya

  • Maaş

    Razılaşma ilə

  • İş rejimi

    Tam-ştat

  • Yerləşmə tarixi

    02 dekabr 2022

  • Bitmə tarixi

    01 yanvar 2023

Diqqət!

Bu elanın vaxtı bitib. Help Desk Mütəxəssisi vakansiyaları üçün bura keçid edin!
  • Telefon və ya e-poçt vasitəsilə texniki yardım istəyən müştərilər üçün ilk əlaqə nöqtəsi kimi xidmət etmək
  • Diaqnostik üsulları və əlaqədar sualları istifadə edərək uzaqdan problemləri həll etmək
  • Problemə və istifadəçilər tərəfindən verilən məlumatlara əsaslanan optimal bir həll tapmaq
  • Problemin həlli prosesi ilə addım-addım müştərini məlumatlandırmaq
  • İKT xidmətləri haqqında dəqiq məlumat vermək
  • Jurnalda hadisələri, problemləri və onların həllini qeyd etmək
  • Sorğunun statusunun icrasını izləmək
  • İstifadəçilərdən daxil olan rəyləri və təklifləri müvafiq komanda üzvlərinə yönəltmək
  • Proseduraların inkişafına dair təkliflər irəli sürmək
Namizədə tələblər:
  • İstifadəçilərə texniki yardım rolunda və ya digər müştəri xidməti işində təcrübə
  • Ofis avtomatlaşdırma sistemlərlə, məlumat bazalarla təcrübə və uzaqdan idarəetmə bilikləri
  • Kompüter sistemləri, mobil qurğular və digər texniki məhsulların yaxşı anlaşılması
  • Əsas texniki problemləri təyin etmək və həll etmək bacarığı
  • İngilis, Azərbaycan və Rus dillərini bilməsi
  • Əla ünsiyyət bacarıqları
  • Müştəri-yönümü və sakit xasiyyət  
  • İnformasiya texnologiyaları və ya əlaqəli sahədə bakalavr dərəcəsi

Vakansiyalardan daha tez xəbərdar olmaq üçün Telegram kanalımıza abunə olun!

Oxşar vakansiyalar

Ən son vakansiyalar - İş elanları 2025

Daha çox