Öhdəliklər:
- Satınalma prosesinin vaxtında, prosedur və qaydalara uyğun olaraq icra edilməsi;
- Müvafiq hesabatları hazırlayır və rəhbərə təqdim edir;
- Bazarın təhlili, tələb olunan məhsul və xidmətlərin bazarda araşdırılması;
- Satınalma fəaliyyəti və xərcləri barədə hesabatların qeydiyyatının aparılması və təqdim edilməsi
- Müqavilələrin yoxlanması, şərtlərin diqqətlə incələnməsi və bağlanması prosesini həyata keçirmək
- Ən uyğun təchizatçı və tədarükçülərin seçimi, yazışmaların və danışıqların aparılması, görüşlərin təşkil edilməsi;
- Satınalma ilə bağlı müqavilələrin şərtlərinin müəyyən olunması, hazırlanması və həyata keçirilməsinə nəzarət edilməsi;
- Təchizatçı və tədarükçü bazasının yaradılması, təchizatçıların və tədarükçülərin qiymətləndirilməsi;
- Rəhbərliyin aidiyyatı xarakterli digər tapşırıq və göstərişlərinin yerinə yetirmək.
İş şəraiti:
- İş yeri: Bakı şəhəri, Heydər Əliyev Prospekt 115, (Arena Plaza)
- İş rejimi: 5 günlük
- AR Əmək Qanunvericiliyinə əsasən sənədləşmə
- Əmək haqqı: Namizədin bilik və bacarıqlarına müvafiq olaraq müsahibə zamanı müəyyən olunacaq.
Tələblər:
- Cinsi: Kişi
- Yaş: 22 – 30 yaş arası
- Təhsil: Ali
- İş təcrübəsi: müvafiq vəzifə üzrə azı 1 il;
- MS Office komputer proqramı üzrə bacarıqlar;
- Komandada işləmə bacarığı;
- Azərbaycan və ingilis dilərini səlis bilməlidir, rus və türk dilləri arzu olunandır
- Danışıqların aparılması bacarığı, təchizatçıların arasında düzgün seçim etmək bacarığı
- Bazarı təhlil etmək bacarığı;
- İşdə dəqiqlik və detallara fikir vermə qabiliyyəti;
- Yüksək kommunikasiya və biznes ünsiyyət bacarığları
- Satınalma sahəsində sənəd dövriyyəsinin təşkili və aparma bacarığı
Vakansiyalardan daha tez xəbərdar olmaq üçün Telegram kanalımıza abunə olun!