Satınalma müqavilələrinin idarə edilməsi və sənədləşmə şöbəsinin sənədləşmə üzrə kiçik mütəxəssisi

Satınalma müqavilələrinin idarə edilməsi və sənədləşmə şöbəsinin sənədləşmə üzrə kiçik mütəxəssisi

ABB

Vaxtı bitmiş

Diqqət! Bu elanın vaxtı bitib. Satınalma müqavilələrinin idarə edilməsi və sənədləşmə şöbəsinin sənədləşmə üzrə kiçik mütəxəssisi vakansiyaları üçün bura daxil olun.

Elan № 18019

Satınalma müqavilələrinin idarə edilməsi və sənədləşmə şöbəsinin sənədləşmə üzrə kiçik mütəxəssisi vakansiyaları

Satınalma müqavilələrinin idarə edilməsi və sənədləşmə şöbəsinin sənədləşmə üzrə kiçik mütəxəssisi vakansiyaları

12 İyun

Elan tarixi

22 İyul

Bitmə tarixi

926

Baxılıb

İş məlumatları

Bakı

Şəhər

Tam-ştat

İş rejimi

Satış

Sahə

Digər

Kateqoriya

İş barədə məlumat

Görəcəyiniz Işlər

  • Protokollaşdırma və sənədləşdirmə ilə bağlı proseslərinin avtomatlaşdırılması və optimallaşdırılması istiqamətində işlərə dəstək göstərmək;
  • Satınalma üzrə protokolları hazırlamaq;
  • Bankın resurslarından düzgün istifadə etmək;
  • Tender Komissiyasının iclaslarında müvafiq qərar əsasında katiblik funksiyasını həyata keçirmək, iclas protokollarını hazırlamaq;
  • Satınalmalar Departamentinə aid sənəd və protkolların qeydiyyatının aparmaq və saxlanılmasını təmin etmək;
  • Satınalmalar barədə elanları hazırlamaq və onları yerləşdirilməsi üçün Bankın müvafiq struktur bölməsinə təqdim etmək;
  • Sənədləşmə ilə bağlı işlərdən irəli gələn hesabatları hazırlamaq;
  • İştirak haqqı ilə bağlı və ondan irəli gələn prosesləri tənzimləmək;
  • İlkin sənədləri yoxlamaq və çatışmayan sənədlərlə bağlı prosesləri tənzimləmək;
  • Daxil olan qiymət təklifi zərflərini qeydiyyata almaq və açılış prosesini həyata keçirmək;
  • Qalib bildirişləri və digər bildirişlərin rəsmi saytda əks olunması üçün Bankın müvafiq struktur bölməsinə müraciət etmək;
  • Bank ilə podratçılar (malgöndərənlər) arasında imzalanması nəzərdə tutulan satınalma müqavilələri (əlavələri və razılaşmalar) üzrə proseslərin idarə edilməsi, müvafiq struktur bölmələrin müqavilə üzrə şərtlərə dair təkliflərinin və tələblərinin podratçılar ilə razılaşdırılaraq təmin edilməsi və bu proses çərçivəsində bankın maraqlarının qorunması;
  • Bankın hüquq, texniki, maliyyə bölmələri ilə podratçılar arasında işin təşkili;
  • Bankın ehtiyaclarını müəyyən etmək üçün müvafiq struktur bölmələrlə görüşlərin keçirilməsi;
  • İmzalanmış müqavilələr üzrə monitorinqin aparılması;
  • Bankdakı hüquq və vəzifələrin müvafiq struktur bölmələr, podratçılar və üçüncü şəxslər tərəfindən düzgün başa düşülməsi üçün mütəmadi görüşlərin, danışıqların aparılması;
  • Hesab fakturaların vaxtında təqdim edilməsi və ödənilməsinə nəzarətin həyata keçirilməsi;
  • Müqavilələrin (əlavələrin, razılaşmaların) tərtibatı və imzalanması prosesinin normativ sənədlərdə göstərilən qaydalarına riayət edilməsinə nəzarət;
  • Mövcud müqavilələrdə əlavə və dəyişikliklərə ehtiyacı müəyyən etmək və təkliflər vermək üçün podratçıların (malgöndərənlərin) fəaliyyətini qiymətləndirmə nəticələrindən istifadə etmək;
  • Müqavilələrin reyestrinin monitorinqi, Bankın imzaladığı müqavilələrlə bağlı hesabatı hazırlamaq
  • Müqavilələrin razılaşdırılması mərhələsində müqavilə layihəsinin razılaşdırılmış mətni ilə imzalanma mərhələsindəki mətninin eyniliyini yoxlamaq;
  • Müqavilədə mövcud olan öhdəliklərin icrası və yarana biləcək risklər ilə bağlı ilə aidiyyati tərəfləri məlumatlandırmaq;
  • İcra olunan müqavilələr ilə bağlı podratçıların (malgöndərənlərin) fəaliyyətinin dəyərləndirməsini həyata keçirtmək;
  • Sifariş olunan mal, iş və xidmətlərin tədarükü ilə bağlı həmin mal, iş və xidmətləri sifariş edən Bankın aidiyyəti struktur bölməsindən məlumat almaq ;
  • Tender və kotirovka təkliflərinin təhlilindən sonra sifariş olunan mal, iş və xidmətlərin satınalma şərtlərinin razılaşdırılması məqsədilə uyğun podratçı (malgöndərən) və sifarişçi struktur bölmənin iştirakı ilə keçiriləcək birgə görüşlərdə iştirak etmək;
  • Satınalma proseduru çərçivəsində imzalanan müqavilələrdə, müfaviq struktarların və şirkətin öhdəlikləri icra etmədiyi hallar ilə bağlı tədbirlər görmək (bildirişlərin tərtib olunub göndərilməsi, məhkəmə ilə bağlı proses varsa Hüquq Departamentinə yönləndirmək).

Bizim Üçün Uyğun Namizəd

  • Ali təhsilə;
  • Səlis Azərbaycan, Rus və İngilis dili biliyinə;
  • Yüksək səviyyədə MS Office proqramlarında işləmək bacarığına;
  • Sahə üzrə minimum 1 il iş təcrübəsinə;
  • İnduktiv və analitik təhlil bacarığına;
  • Komandada işləmək bacarığına;
  • Təqdimat və ünsiyyət bacarığı olan şəxsdir.

Vakansiyalardan daha tez xəbərdar olmaq üçün Telegram kanalımıza abunə olun!

Elan № 18019

Satınalma müqavilələrinin idarə edilməsi və sənədləşmə şöbəsinin sənədləşmə üzrə kiçik mütəxəssisi vakansiyaları

Satınalma müqavilələrinin idarə edilməsi və sənədləşmə şöbəsinin sənədləşmə üzrə kiçik mütəxəssisi vakansiyaları

12 İyun

Elan tarixi

22 İyul

Bitmə tarixi

926

Baxılıb

Укажите причину жалобы на вакансию "Курьер"