- Kampaniyaların effektivliyini izləmək, əsas göstəricilərini və KPI-ları müəyyənləşdirib, təhlil etmək və təkmilləşdirmə sahələrini müəyyən etmək;
- A/B testinq və bənzər alətlərdən istifadə edib müştəri seqmentləri və kanalların effektivliyini təhlil etmək;
- Rəqəmsal kanallar vasitəsilə (Axtarış sistemləri, Google Display Network, Sosial şəbəkələr, e-mail sistemləri, mobile marketinq) şirkətin brendi və məhsullarını potensial hədəf kütləsinə çatdırılmasını təmin etmək;
- Rəqiblərin analizi, sahə üzrə əsas açar sözlərin müəyyənləşdirilməsi və bu sözlər əsasında veb saytların SEO strategiyasının qurulması;
- Google, Facebook, İnstaqram marketinq büdcəsinə əsasən reklam kampaniyaların yerləşdirilməsi və izlənilməsi;
- Analitika əsasında alınan nəticələr üzrə kampaniyaların optimallaşdırması üçün hesabatlar vermək;
Namizədə tələblər:
- Rəqəmsal marketinq üzrə ən az 3 il iş təcrübəsi;
- Facebook Ads manager, Google Display və Google ads istifadəsi üzrə peşəkar biliklər;
- Marketinq Platformaları üzrə biliklər: Google Analytics,Remarketing Tools, Google Tag Manager, Google Search Console, Semrush.
- Rəqəmsal marketinq kanalları üzrə biliklər (SMM, SEO).
Vakansiyalardan daha tez xəbərdar olmaq üçün Telegram kanalımıza abunə olun!