Görəcəyiniz işlər:
- Komandanın fəaliyyət istiqaməti üzrə məhsulun optimallaşdırılması, innovativləşdirilməsi istiqamətində davamlı işin aparılması;
- Loyallıq proqramının performansını və kampaniyaların effektivliyini izləmək üçün hesabatların hazırlanması.
- Müştəri loyallığı və müştəri məmnuniyyəti ilə bağlı trendləri müəyyən etmək üçün müştəri məlumatlarının təhlil edilməsi.
- Məhsul üzrə tətbiq olunan yeni təşəbbüslərin və ya dəyişikliklərin müştərilərə təsirinin ölçülməsi.
- Biznes tapşırığa əsasən məlumatların təhlili, uyğun model və yanaşmaların tətbiq olunması;
- Müştəri seqmentlərinin/alt-seqmentlərinin müvafiq məhsul (lar) üzrə səyahətinin (journey) araşdırılması və təkliflərin hazırlanması;
- Tətbiq olunmuş model və yanaşmaların izlənməsi və optimallaşdırılması.
Bizim üçün uyğun namizəd:
- Ali təhsilə;
- Minimum bir il iş təcrübəsinə;
- İngilis dili biliklərinə (orta səviyyədə);
- Satış və/və ya məhsulların yaradılması şöbələrində iş təcrübəsinə (üstünlükdür);
- Yaxşı səviyyədə MS Excel, SQL biliklərinə;
- Orta səviyyədə Python və məlumatların vizuallaşdırılması üzrə biliklərə (üstünlükdür);
- Komandada (Scrum/Agile) işləmək bacarığı və yeni texnologiyaları öyrənmə həvəsinə;
- Kreativ düşüncə və problemlərin həllərinə kreativ yanaşma bacarığına sahib olan şəxsdir.
Vakansiyalardan daha tez xəbərdar olmaq üçün Telegram kanalımıza abunə olun!