Bakı
Maliyyə
Razılaşma ilə
Tam-ştat
27 mart 2020
26 aprel 2020
İş barədə məlumat
Mühasibat uçotu üzrə ilkin sənədləşmələrin təşkili
- Vergi və mühasibat uçotunun aparılması
- E-Qaimə Faktura, Elektron Vergi Hesab Fakturalarının tərtib olunması və göndərilməsi, qarşılıqlı hesablaşma və üzləşmə aktlarının tərtib edilməsi
- Debitor və kreditor hesablaşmaların aparılması
- Əmək haqqı hesablanması
- Əsas vəsaitlərin alınması, istismara verilməsi, köhnəlməsinin hesablanması, balansdan silinməsi və s.
- Mal-materialların uçotunun aparılması
- Aylıq hesabatlarınin tərtib edilməsi
- Aylıq daxili maliyyə hesabatlarının hazırlanması
- Vergi orqanlarından daxil olan məktubların nəzarətdə saxlanılması və müvafiq yazışmaların aparılması
- Aylıq, rüblük və illik Vergi, DSMF və Statistika hesabatlarının hazırlanması və aidiyyəti orqanlara təqdim edilməsi
- AR əmək məcəlləsinə əsasən sənədləşmə
- İş qrafiki: I-V 10:00-dan 18:00-dək
şənbə 10:00-dan 13:00-dək
İş yerinin ünvanı: Səməd Vurğun küç., 43 World Business Centre, 5-ci mərtəbə, 5/1
Namizədə tələblər
- Ali iqtisad təhsili
- Vergi məcəlləsinin bilməli
- Analoji vəzifədə minimum 3 illik iş təcrübəsi
- Mühasibat uçotu metodologiyası sahəsində biliklər
- Maliyyə hesabatı üzrə milli və beynəlxalq standartlar sahəsində biliklər
-1 C proqramında sərbəst işləmək təcrübəsi
- www.e-gov.az, www.e-taxes.gov.az və digər portallardan istifadə etmək bacarığı
- MS EXCEL proqramından əla istifadə bacarığı
- Lazımi informasiyanı tez və keyfiyyətli şəkildə tapmaq və sistemləşdirmək bacarığı
Maaş 500-700 AZN
Telefon
(012) 597-30-57
E-mail
hr@atr.az
Zəhmət olmasa yazılan şərtlərə uyğun olmayan insan CV göndərməsin (cv göndərən şəxslər zəhmət olmasa cv lərinizi PDF formatında göndərin)
Vakansiyalardan daha tez xəbərdar olmaq üçün Telegram kanalımıza abunə olun!
Sizin elan saytın ana səhifəsində xüsusi ayrılmış blokda görünəcək və xidmətin
aktivlik
müddətinin sonunadək orada qalacaq.
Bu əməliyyatı etmək üçün profilə giriş etməyiniz tələb olunur.
Bu əməliyyatı etmək üçün profilə giriş etməyiniz tələb olunur.