Görəcəyiniz işlər:
- Bankın müəyyən olunmuş məhsullarının (kartlar, kreditlər, kampaniyalar, biznes məhsulları və s.) rəqəmsal kanallar (axtarış sistemləri, Google Display Network, sosial media platformaları, e-mail və mobil marketinq alətləri) vasitəsilə hədəf auditoriyaya effektiv şəkildə çatdırılmasını təmin etmək;
- Meta, Google, TikTok, Apple Search Ads və digər platformalarda reklam kampaniyalarının qurulması, idarə olunması və optimallaşdırılması;
- Google Analytics 4, Adjust və ya Appsflyer kimi analitika alətləri ilə kampaniya performansını izləmək və təhlil etmək;
- Analitik nəticələr əsasında hesabatların hazırlanması və kampaniyaların optimallaşdırılması üçün tövsiyələrin verilməsi;
- Google Tag Manager, Meta Pixel (o cümlədən CAPI), Facebook SDK və digər tracking alətləri ilə irəli səviyyədə işləmə bacarığına malik olmaq. Eventlərin qurulması və reklam optimizasiyası və remarketing üçün istifadəsi;
- Reklam mesajları, vizuallar, placement və hədəf kütlə üzrə A/B testlərin qurulması, nəticələrin analizi və kampaniyaların optimallaşdırılması üçün qərarların verilməsi;
- Bankın veb saytları və mobil tətbiqlərinin orqanik trafikini artırmaq məqsədilə SEO və ASO yönümlü optimallaşdırma işlərinin aparılması.
Bizim üçün uyğun namizəd:
- Ali təhsil (İqtisadiyyat, Marketinq, Biznesin təşkili, Reklam, Rəqəmsal Marketinq və əlaqəli üzrə təhsil arzuolunandır);
- Azərbaycan, ingilis dillərində mükəmməl səviyyədə danışıq və yazı bacarığına; Rus arzuolunandır
- Marketinq sahəsi üzrə minimum 4 il iş təcrübəsinə;
- Ofis proqramlarında sərbəst iş bacarığına;
- Ünsiyyət və təqdimat bacarıqlarına;
- Strateji düşünmək və problemləri həll etmək qabiliyyətinə;
Vakansiyalardan daha tez xəbərdar olmaq üçün Telegram kanalımıza abunə olun!