Təsvir:
- Brendin böyüməsini dəstəkləmək və potensial müştəriləri cəlb etmək üçün çoxkanallı marketinq kampaniyalarının hazırlanması və aparılması.
- SEO, SEM və sosial media daxil olmaqla rəqəmsal marketinqi idarə etmək.
- Veb saytlar və sosial platformalar üçün məzmun yaratmaq və onu optimallaşdırmaq.
- Kampaniyanın effektivliyini təhlil etmək və ROI-ni artırmaq üçün strategiyaları tənzimləmək.
- Brendin mesajlarının tutarlılığını təmin etmək üçün daxili komandalarla əməkdaşlıq etmək.
- Layihələrin icra müddətinə nəzarət etmək və xarici təchizatçılarla işi koordinasiya etmək.
- Trendləri və imkanları müəyyənləşdirmək üçün bazar araşdırması aparmaq.
- Marketinq büdcələrini idarə etmək və əsas performans göstəriciləri ilə bağlı hesabatlar vermək
Tələblər:
- Marketinq, Kommunikasiya, Tədbirlərin təşkili sahələri üzrə bakalavr dərəcəsi.
- Marketinq üzrə minimum 5 illik iş təcrübəsi (ticarət mərkəzləri və otellərdə təcrübə üstünlükdür)
- Güclü yazılı və şifahi ünsiyyət bacarıqları
- Dizayn proqramları üzrə orta biliklərə sahib olmaq bir üstünlükdür.
- Sosial media (Instagram, Linkedin, TikTok, və s.) idarəçiliyi üzrə yüksək biliklər
- Lüks pərakəndə satış brendləri ilə əvvəlki təcrübə bir üstünlükdür
- Çoxsaylı layilələri eyni vaxtda idarə etmək üçün idarəetmə bacarıqları
- Hesabat yaratmaq, təqdimatlar etmək, marketinq göstəricilərini təhlil etmək, məlumat çıxarmaq və layihəni yeniləyərkən bu məlumatı digər komanda üzvləri ilə bölüşmək üçün yaxşı kompüter bacarıqları.
- Media ilə yaxşı münasibətlərə sahib olmaq.
- Tədbirlərin təşkili və idarə edilməsi, Məhsulların təqdimatı təcrübəsi
- Yaradıcılıq və son tendensiyalar haqqında məlumatlılıq
- Azərbaycan, ingilis və rus dillərində səlis danışmaq
- Ölkə daxilində səyahət etmək imkanı.
- Lazım gələrsə, gecə işləmək imkanı
Vakansiyalardan daha tez xəbərdar olmaq üçün Telegram kanalımıza abunə olun!