Təsvir
- Bankın pozitiv imicini yartmaq/saxlamaq, təbliğat-təşviqat strategiyası planlaşdırmaq, böhran vəziyyətlərini idarə etmək;
- Bütün istiqamətlərdə olan korporativ tərəfdaşlar ilə əlaqələr yaratmaq, inkişaf etdirmək, korporativ qeyri-kommersiya maraqları ilə bağlı siyasəti tənzimləmək və bu siyasətə uyğun fəaliyyəti aparmaq;
- Bankın nüfuzu və imicini gücləndirilmək üçün qabaqcıl dayanıqlı prinsiplər əsasında fəaliyyət aparmaq və cəmiyyət üçün əlavə dəyər yaratmaq üçün beynəlxalq KSM praktikalarını Azərbaycan bazarında tətbiq etmək;
- Bankın satış hədəflərinə uyğunlaşdırılmış marketinq strategiyası hazırlamaq, məhsul və xidmətlərin təqdimatı üçün uğurlu marketinq kampaniyaları təşkil və təqib etmək;
- Müştərilərin tələblərini təhlil edərək, mesajları fərdiləşdirib kommunikasiya kanallarının müntəzəm şəkildə təkmilləşdirmək;
- Xarici kommunikasiya kanallarını idarə etmək;
- Biznes strukturlarının hədəflərini dəstəkləyən marketinq kampaniya və tədbirlərinin planlamaq və həyata keçirmək;
- Biznes və qeyri-biznes tərəfdaşlarla əlaqələr qurmaq: Biznes-qurumlar, cəmiyyətlər, assosiasiyalar və digər korporativ tərəfdaşları ilə effektiv əlaqələr qurmaq və inkişaf etdirmək.
- Milli və xarici KİV-lərlə mütəmadi iş aparmaq/inkişaf etdirmək.
Tələblər
- Təhsil: Kommunikasiya, Biznesin İdarə Edilməsi, Marketinq, İqtisadiyyat və ya əlaqədar sahədə bakalavr təhsili;
- İş təcrübəsi: Ən az 5 il iş təcrübəsi;
- Xarici dil: Azərbaycan dili (sərbəst), rus dili (sərbəst), ingilis dili (sərbəst);
- Kompüter bilikləri: MS Office proqramları;
- Digər: Güclü ünsiyyət və danışıqlar bacarığı, innovativ düşüncə və özünü inkişafı təbliğ etmək bacarığı;
- Güclü idarəçilik və komanda işi bacarığı.
Vakansiyalardan daha tez xəbərdar olmaq üçün Telegram kanalımıza abunə olun!