Təsvir
	- AR qanunvericiliyin tələblərinə əsasən işçilərin işə qəbulu, azad olması, başqa vəzifəyə keçirilməsinin rəsmiləşdirilməsi;
 
	- AR qanunvericiliyin tələblərinə əsasən məzuniyyət, ezamiyyət və digər işdə olmama hallarının rəsmiləşdirilməsi;
 
	- İşçilərin şəxsi işlərinin formalaşdırılması;
 
	- Əmək müqavilələri, onlara əlavə və dəyişikliklərin edilməsi və onların müvafiq qaydada elektron hökümət portalında işlənməsi;
 
	- Əmək müqaviləsinin xitam verilməsinin rəsmiləşdirilməsi və müvafiq qaydada elektron hökümət portalında işlənməsi;
 
	- İşçilərin əmək və icra intizamının pozulması ilə bağlı müvafiq tədbirləri rəsmiləşdirmək;
 
	- Əmək intizamının monitorinqini həyata keçirmək, Bankın buraxılış nəzarət sistemi vasitəsilə alınan hesabatların araşdırılmasını və gecikmə halları ilə bağlı müvafiq tədbirlərin görülməsini təmin etmək;
 
	- Aylıq avans və əmək haqqı tabel uçotunu aparılması;
 
	- Ştat cədvəlinin tərtibi, ona müvafiq əlavə və dəyişikliklərin edilməsi;
 
	- İşçi heyəti ilə bağlı müxtəlif növ arayışları, xasiyyətnamələri hazırlamaq və aidiyyəti üzrə təqdim etmək
 
	- Azərbaycan Respublikası Dövlət Miqrasiya xidmətinə Bankın əməkdaşlarının fərdi iş icazəsi, müvəqqəti yaşama icazəsinin alınması üçün sənədlərin hazırlamaq;
 
	- İşçilərin icbari tibbi müayinəsi, icbari və könüllü sığortası, sosial sığorta hadisələrinin baş verməsi zamanı müavinətlərin təyin edilməsi üzrə müvafiq sənədləşmə işlərini icra etmək.
 
Tələblər
	- Ali magistr təhsili;
 
	- Azərbaycan dilini mükəmməl səviyyədə bilmək;
 
	- Bu sahədə 3 (üç) ildən artıq təçrübə;
 
	- Əmək qanunvericiliyini bilmək;
 
	- Namizədlərin məlumatlarının 1C 8.3 versiyasında işləyə bilməsi;
 
	- Kompüter bilikləri;
 
	- Ofis ləvazimatları (printer, scanner, fax) ilə işləmək bacarığı;
 
	- Ünsiyyətcil, komandada işləmək bacarığı;
 
	- Stressə davamlılıq;
 
	- İşdə dəqiqlik və detallara fikir vermə qabiliyyəti.
 
                                                        Vakansiyalardan daha tez xəbərdar olmaq üçün Telegram kanalımıza abunə olun!