Fiziki kanallar və əməliyyat sahəsinə aparıcı məhsul sahibi / baş məhsul sahibi

Fiziki kanallar və əməliyyat sahəsinə aparıcı məhsul sahibi / baş məhsul sahibi

ABB
  • Şəhər

  • Kateqoriya

    Texnologiya

  • Maaş

    Razılaşma ilə

  • İş rejimi

    Tam-ştat

  • Yerləşmə tarixi

    02 dekabr 2025

  • Bitmə tarixi

    01 yanvar 2026

Görəcəyiniz işlər:

 

  • Ön və arxa ofis əməliyyatlarında yeni imkanların yaradılması üzrə təşəbbüslər irəli sürmək və bazar tendensiyaları barədə ətraflı araşdırma aparmaq;
  • İstifadəçi tələblərini toplayaraq görüləcək işlərin siyahısını (backlog) tərtib etmək və prioritetləşdirmək;
  • Məhsulun inkişafı üçün rüblük və illik yol xəritəsini (roadmap) tərtib etmək;
  • Komanda daxilində, proqramçılar, dizaynerlər və digər maraqlı tərəflər ilə yüksək əməkdaşlıq bacarığını göstərməklə ən dəyərli və səmərəli həlləri tapmaq;
  • Backlogda görüləcək işlərin qəbul meyarlarını yazmaq (acceptance criteria);
  • Vəzifə öhdəliklərinin icrası ilə bağlı Bankın və digər 3-cü tərəflərin əsas maraqlı tərəfləri və struktur bölmələri ilə koordinasiyası üçün zəruri görüşlər təşkil etmək və keçirmək;
  • Digər məhsul sahibləri ilə daima əlaqədə olmaqla, kəsişən və asılı məqamları öncədən müəyyən edərək, nəzərə almaq;
  • Rəqibləri, istifadəçi tələblərini və digər faktorları nəzərə alaraq məhsulun bazarda uğur qazanmasına və müəyyən edilmiş hədəflərin (KPİ-ların) icrasında tədbirlər görmək;
  • Fiziki kanallarda müştəri davranışlarını təhlil etmək və zərurət yarandığı təqdirdə müvafiq tədbirlər görmək;
  • Davamlı olaraq, yerli və xarici bazarları araşdırmaqla, müvafiq sahədə ən yeni trendləri analiz edərək, bazara yeni innovativ məhsullar və servislər gətirmək;
  • Hazırlanmış yeni dizaynların istifadəçilərlə birgə test edilməsində iştirak etmək;
  • Məhsulun test və reliz prosesində aktiv iştirak etmək və keyfiyyətə nəzarət etmək;
  • Sprint ərzində gorüləcək işlərin icra statusunu monitorinq etmək;
  • İstifadəçilər ilə keçilən məmnuniyyət sorğularını təşkil etmək və müştəri məmnuniyyətinin daim yüksək səviyyədə olması üçün tədbirlər görmək;
  • Biznes tələbləri yarandığı halda, məhsul sahibləri tərəfindən prioritetləşdirilmə əsasında işləri müvafiq plana almaq və icrasını təşkil etmək;
  • Sahəyə daxil olan sorğuları aidiyyəti üzrə cavablandırmaq;
  • Sahənin fəaliyyətinin nəticələri barədə müvafiq hesabatları hazırlamaq və aidiyyəti üzrə təqdim etmək.

 

Bizim üçün uyğun namizəd:

 

  • Bank işi və ya digər əlaqəli layihə işi üzrə minimum 3 il təcrübə və biliklərə;
  • Əməliyyat sahəsi üzrə tələblərin toplanması, məlumatların təhlili və qiymətləndirilməsi üzrə təcrübəyə;
  • Bankda istifadə olunan proqram təminatları sahəsində təcrübəyə;
  • Mühasibatlıq modeli üzrə biliklərə;
  • “Agile” metodologiyaları üzrə təcrübəyə (arzuolunandır);
  • Danışıqlar aparmaq və liderlik üzrə güclü bacarıqlara;
  • Komandada və fərdi şəkildə işləmək bacarığına;
  • Strateji və taktiki düşüncə qabiliyyətinə;
  • İşə yüksək enerji və həvəslə yanaşmaq, ətrafındakı insanlara təsir göstərmək qabiliyyətinə;
  • Komandada səmimiyyət formalaşdıraraq rahat və effektiv iş mühiti yaratmaq qabiliyyətinə;
  • Kredit, depozit, kart proseslərinin rəsmilləşdirilməsi barəsində məlumata;
  • Bankın filiallarında çıxan problemlərin həlli üzrə təcrübəyə;
  • Kart əməliyyatları və hesablaşmalar üzrə biliklərə;
  • Yerli bankların bazara təqdim etdikləri məhsul və xidmətləri barəsində detallı məlumatlara;
  • Bank qanunvericiliyi tələbləri ilə məlumata sahib;
  • Oracle FlexCube, İBM BPM və digər proqram təminatlarının arxitektur xüsusiyyətləri üzrə təcrübəyə sahib;
  • Məlumatların idarə edilməsi (DATA) üzrə biliklərə sahib;
  • Təqdimatların və hesabatların hazırlanması sahəsində (Power Point, Excel) baza anlayışlara sahib olan şəxsdir.

Vakansiyalardan daha tez xəbərdar olmaq üçün Telegram kanalımıza abunə olun!

Oxşar vakansiyalar

Ən son vakansiyalar - İş elanları 2025

Daha çox