Görəcəyiniz işlər:
- Ön və arxa ofis əməliyyatlarında yeni imkanların yaradılması üzrə təşəbbüslər irəli sürmək və bazar tendensiyaları barədə ətraflı araşdırma aparmaq;
- İstifadəçi tələblərini toplayaraq görüləcək işlərin siyahısını (backlog) tərtib etmək və prioritetləşdirmək;
- Məhsulun inkişafı üçün rüblük və illik yol xəritəsini (roadmap) tərtib etmək;
- Komanda daxilində, proqramçılar, dizaynerlər və digər maraqlı tərəflər ilə yüksək əməkdaşlıq bacarığını göstərməklə ən dəyərli və səmərəli həlləri tapmaq;
- Backlogda görüləcək işlərin qəbul meyarlarını yazmaq (acceptance criteria);
- Vəzifə öhdəliklərinin icrası ilə bağlı Bankın və digər 3-cü tərəflərin əsas maraqlı tərəfləri və struktur bölmələri ilə koordinasiyası üçün zəruri görüşlər təşkil etmək və keçirmək;
- Digər məhsul sahibləri ilə daima əlaqədə olmaqla, kəsişən və asılı məqamları öncədən müəyyən edərək, nəzərə almaq;
- Rəqibləri, istifadəçi tələblərini və digər faktorları nəzərə alaraq məhsulun bazarda uğur qazanmasına və müəyyən edilmiş hədəflərin (KPİ-ların) icrasında tədbirlər görmək;
- Fiziki kanallarda müştəri davranışlarını təhlil etmək və zərurət yarandığı təqdirdə müvafiq tədbirlər görmək;
- Davamlı olaraq, yerli və xarici bazarları araşdırmaqla, müvafiq sahədə ən yeni trendləri analiz edərək, bazara yeni innovativ məhsullar və servislər gətirmək;
- Hazırlanmış yeni dizaynların istifadəçilərlə birgə test edilməsində iştirak etmək;
- Məhsulun test və reliz prosesində aktiv iştirak etmək və keyfiyyətə nəzarət etmək;
- Sprint ərzində gorüləcək işlərin icra statusunu monitorinq etmək;
- İstifadəçilər ilə keçilən məmnuniyyət sorğularını təşkil etmək və müştəri məmnuniyyətinin daim yüksək səviyyədə olması üçün tədbirlər görmək;
- Biznes tələbləri yarandığı halda, məhsul sahibləri tərəfindən prioritetləşdirilmə əsasında işləri müvafiq plana almaq və icrasını təşkil etmək;
- Sahəyə daxil olan sorğuları aidiyyəti üzrə cavablandırmaq;
- Sahənin fəaliyyətinin nəticələri barədə müvafiq hesabatları hazırlamaq və aidiyyəti üzrə təqdim etmək.
Bizim üçün uyğun namizəd:
- Bank işi və ya digər əlaqəli layihə işi üzrə minimum 3 il təcrübə və biliklərə;
- Əməliyyat sahəsi üzrə tələblərin toplanması, məlumatların təhlili və qiymətləndirilməsi üzrə təcrübəyə;
- Bankda istifadə olunan proqram təminatları sahəsində təcrübəyə;
- Mühasibatlıq modeli üzrə biliklərə;
- “Agile” metodologiyaları üzrə təcrübəyə (arzuolunandır);
- Danışıqlar aparmaq və liderlik üzrə güclü bacarıqlara;
- Komandada və fərdi şəkildə işləmək bacarığına;
- Strateji və taktiki düşüncə qabiliyyətinə;
- İşə yüksək enerji və həvəslə yanaşmaq, ətrafındakı insanlara təsir göstərmək qabiliyyətinə;
- Komandada səmimiyyət formalaşdıraraq rahat və effektiv iş mühiti yaratmaq qabiliyyətinə;
- Kredit, depozit, kart proseslərinin rəsmilləşdirilməsi barəsində məlumata;
- Bankın filiallarında çıxan problemlərin həlli üzrə təcrübəyə;
- Kart əməliyyatları və hesablaşmalar üzrə biliklərə;
- Yerli bankların bazara təqdim etdikləri məhsul və xidmətləri barəsində detallı məlumatlara;
- Bank qanunvericiliyi tələbləri ilə məlumata sahib;
- Oracle FlexCube, İBM BPM və digər proqram təminatlarının arxitektur xüsusiyyətləri üzrə təcrübəyə sahib;
- Məlumatların idarə edilməsi (DATA) üzrə biliklərə sahib;
- Təqdimatların və hesabatların hazırlanması sahəsində (Power Point, Excel) baza anlayışlara sahib olan şəxsdir.
Vakansiyalardan daha tez xəbərdar olmaq üçün Telegram kanalımıza abunə olun!