- Şirkətin illik büdcə planlanmasının hazırlanması və təsdiq edilməsini təmin etmək
- Şirkətin strategiyasının hazırlanması və təsdiq edilməsini təmin etmək;
- Müxtəlif dövrlər üçün proqnoz hesabatların hazırlanması;
- Strategiyanın icrasına nəzarət;
- Biznes modellərin emalı və buna əsasən vahid hesabatlılığın təşkil edilməsi;
- Bazar təhlilinin (Benchmarking, bazar iştirakçılarının təhlili) aparılması;
- Strateji təhlilin həyata keçirilməsi;
- Şirkətdaxili müxtəlif layihələrin, maliyyə modelinin yaradılması və maliyyə təhlilinin aparılması;
Namizədə tələblər:
- Ali iqtisadi və ya maliyyə təhsili, müvafiq vəzifədə ən azı 1-2 illik təcrübə;
- Büdcə, maliyyə hesabatlığı sahəsində təcrübə əlavə üstünlük sayılır;
- Rus və İngilis dillərini orta səviyyədə bilmək;
- Microsoft Office (PowerPoint, Excel) biliklərinin yüksək səviyyəsi, Power BI üzrə biliklər arzuolunandır;
- BMHS (IFRS) biliklərinin olması arzuolunandır;
- Böyük məlumat bazaları ilə işləmək bacarığı;
- Planlama bacarıqları;
- "Out of box" düşünmə bacarığı
Vakansiyalardan daha tez xəbərdar olmaq üçün Telegram kanalımıza abunə olun!