Vəzifə öhdəlikləri:
- Şirkətin logistika üzrə xidmətlərinin satışını təşkil və təmin etmək;( B2B,B2C,C2C )
- Korporativ satış ilə bağlı bazar araşdırmalarını aparmaq
- Bazarın aktual qiymət siyasətini təhlil etmək;
- Cari və perspektivli müştərilər üçün təkliflər təqdim etmək və güclü əlaqələri daimi inkişaf etdirmək;
- Kommersiya təkliflərini və təqdimatlarını hazırlamaq;
- Mümkün qədər görülmüş işlə bağlı yaranmış problemləri anındaca həll etmək;
- Daim yeni müştəri, icraçı axtarışında olmaq;
- Öz işinin təkmilləşdirilməsi üçün təhlillər aparmaq;
- Müştəri araşdırmalarından əldə olunan məlumatlar üzrə müştəri görüşlərini planlamaq;
- Bazarda olan rəqibləri mütəmadi araşdırmaq;
- İşgüzar tədbirlərdə şirkəti təmsil etmək.
- Şirkətin franşızanı satışını keçirtmək və yeni müştəriləri cəlb etmək.
- Potensial müştərilər haqqında məlumatlar toplamaq və rəhbərliyə təqdim etmək;
- Rəhbərliyin tələbinə əsasən aylıq, rüblük və illik hesabatların hazırlanması və təqdim edilməsi.
- Françayzinq satışı
Vəzifəyə tələblər:
- DİL BİLİKLƏRİ - Rus dili vacib, Ingilis dili arzuolunandi
- Ali təhsil (biznes, satış və ya marketinq sahəsində təhsilə üstünlük verilir);
- Satış və marketinq rəhbərliyi sahəsində 1-3 il iş təcrübəsi;
- Komanda ilə işləmə bacarığı;
- Analiz etmə və problemləri həll etmə bacarığı;
- Analitik, təşkilatçılıq və yaradıcı düşünmə bacarıqları;
- B2B, B2C satış seqmentində iş xüsusiyyətlərinin praktiki biliyi.
İş haqqında:
- İş qrafiki: 6 günlük
- İş saatı: 09:00-18:00- Şənbə qısa iş günü
- ARƏM uyğun işə qəbul;
Vakansiyalardan daha tez xəbərdar olmaq üçün Telegram kanalımıza abunə olun!