- Satınalma əməliyyatların idarəolunmasının təmin olunması.
- Satınalma şöbəsində şirkətin bütün siyasətləri, prosedurları və standartlarına riayət etmək
- Tədarük prosesində ən sərfəli qiymətləri əldə etmək üçün rəqabətə davamlı kommersiya təklifləri əldə etmək.
- Bazar araşdırılmasının aparılması, yeni təchizat şirkətlərinin tapılması və onlarla danışıqların aparılması
- Malların müəssisələr çərçivəsində hərəkətinin müvafiq qaydada həyata keçirilməsini təmin etmək məqsədilə daxili nəzarət siyasətləri və prosedurlarını yerinə yetirmək
- Müqavilə şərtlərinin müəyyən edilməsi, şərtlər üzrə icrasına nəzarət edilməsi
- Şirkətdə fəaliyyət göstərən hər bir şöbənin tələblərə ən sərfəli qiymətlərlə mal və xidmətləri əldə etməsini təmin tmək.
- Tenderlərlə əlaqədar təkliflərin alınması və onların keçirilməsinin təşkil edilməsi;
- Fəaliyyət sahəsində bütün sənədlərin düzgün tərtibi və sənədləşmə işlərinin aparılması
- Vəzifə ilə əlaqədar digər tapşırıqların həyata keçirilməsi
Namizədə tələblər:
- İş təcrübəsi: Satınalma sahəsi üzrə ən azı 1 il iş təcrübəsi tələb olunur.
- Təhsili/ixtisası: İstənilən sahə üzrə bakalavr dərəcəsi.
- Dil bilikləri: Azərbaycan dili: əla, İngilis dili: orta, Rus dili: orta
- Kompüter bilikləri: MS Office:əla, MS Outlook:əla
- Fərdi keyfiyyət tələbləri: Nəticəyə əsaslanma, müştəri yönümlülük, inam yaratma, komanda işi, əməkdaşlıq, keyfiyyət yönümlülük.
Vakansiyalardan daha tez xəbərdar olmaq üçün Telegram kanalımıza abunə olun!