Birbank namizədləri İnzibati İdarəetmə Departamentinin Satınalma şöbəsində aparıcı mütəxəssis vəzifəsinə müraciət etməklə peşəkar komandanın üzvü olmağa dəvət edir.
- Biznes İdarəetməsi, Satınalma Zənciri İdarəetməsi, Maliyyə və ya əlaqəli sahə üzrə bakalavr dərəcəsi;
- Satınalma sahəsində ən azı 1 il iş təcrübəsi;
- İllik Satınalma Planı ilə işləmə və ona riayət etmə təcrübəsi;
- Danışıqların idarəedilməsi, ünsiyyət və insanlarla münasibət qurma bacarıqları;
- Güclü analitik və problem həll etmə bacarıqları;
- Satınalma Sənədlər toplusunun hazırlanma qaydaları barədə biliklər:
- Satınalma proqram təminatı, ERP sistemləri və Microsoft Office proqramlarından (Excel, Word, PowerPoint) istifadə bacarığı;
- İngilis dilində mükəmməl səviyyədə yazılı və şifahi ünsiyyət bacarıqları mütləqdir, rus dili bilikləri üstünlükdür.
- İnkişaf imkanları
- Rəqabətli əmək haqqı və bonuslar
- Yüksək təminatlı sığorta
- Dəstəkləyici mühit
- Korporativ endirimlər
- Korporativ tədbirlər
- Əlavə məzuniyyət
- Güzəştli təhsil və işçi krediti
- “Bankın” ehtiyacları üçün zəruri olan malların, işlərin (xidmətlərin) satın alınması ilə bağlı sorğuların keçirilməsi;
- Satınalma prosesi ilə bağlı yazışmaların, danışıqların aparılması;
- Tədarükçü şirkətlərdən qiymət təkliflərinin alınması, təkliflərin müqayisəli təhlilinin aparılması və optimal təklifin rəhbərliyə təqdim edilməsi;
- İlkin sənədlərin ekspertizasının aparılması;
- Satınalmalar haqqında hesabatların hazırlanması;
- Müqavilələr üzrə danışıqların aparılması;
- Tender və Kotirovka protokollarının hazırlanması;
- Sənədlərin qeydiyyatı və arxivləşdirmə işinin aparılması.
- Alış sifarişlərinin, müqavilələrin, düzəlişlərin hazırlanması;
- Gündəlik sənədləşmə işlərinin həyata keçirilməsi.
Vakansiyalardan daha tez xəbərdar olmaq üçün Telegram kanalımıza abunə olun!