Öhdəliklər
- Bankın ehtiyacları üçün zəruri olan malların, işlərin (xidmətlərin) satın alınması ilə bağlı sorğuların keçirilməsi;
-
- Satınalma prosesi ilə bağlı yazışmaların, danışıqların aparılması;
-
- Tədarükçü şirkətlərdən qiymət təkliflərinin alınması, təkliflərin müqayisəli təhlilinin aparılması və optimal təklifin rəhbərliyə təqdim edilməsi;
-
- İlkin sənədlərin ekspertizasının aparılması;
-
- Satınalmalar haqqında hesabatların hazırlanması;
-
- Müqavilələr üzrə danışıqların aparılması;
-
- Tender və Kotirovka protokollarının hazırlanması;
-
- Sənədlərin qeydiyyatı və arxivləşdirmə işinin aparılması.
-
- Alış sifarişlərini, müqavilələri, düzəlişləri hazırlamaq, gündəlik sənədləşmə işlərini həyata keçirilməsi və s;
Tələblər
- Ali təhsil;
-
- Sahə üzrə ən azı 1 ilə qədər iş təcrübəsi;
-
- Yüksək səviyyədə ingilis dili biliyi;
-
- Yaxşı səviyyədə microsoft ofis proqramı bilikləri;
-
- Satınalma sənədlər toplusunun hazırlanma qaydalarını bilmək;
-
- Ünsiyyətqurma və analitik düşünmə bacarığı;
-
- Komandada işləmək bacarığı
Vakansiyalardan daha tez xəbərdar olmaq üçün Telegram kanalımıza abunə olun!