İş barədə məlumat:
- Rəqəmsal kanallar vasitəsilə (Sosial şəbəkələr, e-mail sistemləri, mobile marketinq) brendi və məhsullarının potensial hədəf kütləsinə çatdırılmasını təmin etmək;
- Şirkətin sosial şəbəkələrdəki səhifələrinin idarə edilməsini təmin etmək;
- Şirkətin rəqəmsal platformada aktivliyinin təmin etmək;
- Müxtəlif Veb analitika alətlərindən (Google Analytics, Veb Trends və s.) istifadə edərək rəqəmsal marketinq fəaliyyətlərini analiz etmək;
- Veb saytın texniki təhlili, rəqabət / açar sözlərin (keyword) araşdırılması və link təhlili də daxil olmaqla məlumatların toplanmasını həyata keçirmək (SEO);
- Rəqəmsal trendlərin izlənməsi və onların tətbiqi ilə əlaqədar təklifləri hazırlamaq, seçilən məhsullar və xidmətlər üçün kreativ ideyaların hazırlanmasında aktiv iştirak etmək;
- Sosial media agentlikləri ilə iş prosesinin koordinasiyası;
- Şirkətin korporativ və məhsul saytlarının mütəmadi olaraq yenilənməsi, kontentin hazırlanmasında iştirak etmək.
Namizədə tələblər:Namizəd üçün tələblər:
- Ali təhsilə (İqtisadiyyat, Marketinq, Biznesin təşkili, Reklam, Rəqəmsal Marketinq üzrə təhsil arzuolunandır);
- Azərbaycan, ingilis dillərində yaxşı səviyyədə danışıq və yazı bacarığına (rus dili arzu olunandır);
- Rəqəmsal marketinq üzrə minimum 3 il iş təcrübəsinə;
- Ofis proqramlarında sərbəst iş bacarığına;
- Ünsiyyət və təqdimat bacarıqlarına;
- Strateji düşünmək və problemləri həll etmək qabiliyyətinə;
- CMS-lərlə işləmə bacarığına malik olan şəxs;
- DMI və ya bənzər sertifikatlara malik olması üstünlükdür.
Vakansiyalardan daha tez xəbərdar olmaq üçün Telegram kanalımıza abunə olun!