Bakı
Rəqəmsal marketinq
Razılaşma ilə
Tam-ştat
Ali
21 noyabr 2020
18 dekabr 2020
Rəqəmsal Marketinq üzrə Mütəxəssis
Vəzifə öhdəlikləri
- Rəqəmsal marketinq ehtiyaclarını anlamaq üçün məhsul komandaları ilə birgə çalışmaq və uyğun marketinq strategiyasının tərtib olunması
- Ən yüksək ROI-yə sahib müştəri səyahətləri boyunca(tanınmanı artırma, aktiv qiymətləndirmə və loyallıq) performansı artırmaq üçün rəqəmsal marketinq təşəbbüsləri portfelini tətbiq etmək
- Lidlər yaratmaq və satışı artırmağa dəstək olmaq üçün orqanik, ödənişli sosial, e-poçt, PPC, displey şəbəkəsi, SEO və «affiliate» marketinq kanallarını təkmilləşdirmək
- Rəqəmsal marketinq və müştəri səyahəti təkmilləşdirmə boyunca viuzal dizaynlarda davamlılığı təmin etmək
- Rəqəmsal marketinq materiallarının tələblərə uyğun qaydada yaradılmasını təmin edərək təchizatçılar və agentliklərlə işləri koordinasiya etmək
- Şirkətin mövcud rəqəmsal məhsullarının idarə olunması
- Rəqəmsal marketinq kampaniyalarının nəticələrinin ölçülməsi məqsədilə analizlərin həyata keçirməsi
Təhsil və Təcrübə
- İqtisadiyyat üzrə bakalavr və ya daha yüksək səviyyədə təhsil(marketinq, biznes və ya maliyyə sahəsində təhsil arzuolunnadır)
- Rəqəmsal marketinq üzrə minimum 3 illik iş təcrübəsi
Zəhmət olmasa müraciət etdiyiniz vəzifənin adını “mövzu” bölməsində qeyd etməklə CV-nizi cv@hroption.az ünvanına göndərin.
Vakansiyalardan daha tez xəbərdar olmaq üçün Telegram kanalımıza abunə olun!
Sizin elan saytın ana səhifəsində xüsusi ayrılmış blokda görünəcək və xidmətin
aktivlik
müddətinin sonunadək orada qalacaq.
Bu əməliyyatı etmək üçün profilə giriş etməyiniz tələb olunur.
Bu əməliyyatı etmək üçün profilə giriş etməyiniz tələb olunur.