Rəqəmsal analitik (Frilans)

Rəqəmsal analitik (Frilans)

GPromo
  • Şəhər

  • Kateqoriya

    Rəqəmsal marketinq

  • Maaş

    Razılaşma ilə

  • İş rejimi

    Frilans

  • Yerləşmə tarixi

    12 dekabr 2025

  • Bitmə tarixi

    21 yanvar 2026

  • E-mail E-poçt göstər

Hal-hazırda hansısa qurumda çalışırsınız, amma əlavə #frilans işlər götürmək istəyirsinizsə və ya sadəcə öz sahənizin peşəkarı kimi #layihə imkanlarından yararlanmaq üçün GPromo Academy-nin vakansiyalarına müraciət edə bilərsiniz!

GPromo-ya qoşulmaq nə deməkdir?

  • Frilans layihələrdə iştirak üçün dəyərləndirilmək və yeni imkanlara öncədən çıxış;
  • Distant (onlayn) və elastik iş rejimi;
  • Müasir idarəetmə yanaşması və anlayışlı çalışma mühiti;
  • Peşəkar şəbəkənin bir hissəsinə çevrilmək.

✔️Rəqəmsal analitik

Tələblər:

  • Google Analytics, Google Tag Manager və digər alətlər üzrə bilik;
  • Rəqəmsal kampaniyaların (social media ads, Google ads) performans analizi;
  • KPI-ların müəyyən edilməsi və dashboardların hazırlanması;
  • SEO və rəqəmsal marketinq göstəriciləri üzrə əsas biliklər;
  • Data-driven yanaşma və rəqəmsal istifadəçi davranışının təhlili;
  • Excel və ya Power BI üzrə bacarıqlar;
  • Minimum 1 il təcrübə;
  • Yaxşı səviyyədə ingilis dili biliyi üstünlükdür.

Müraciət üçün son tarix - 29 dekabr CV-nizi office@gpromoacademy.com ünvanına mövzu hissəsində “Vakansiyanın adı”nı yazaraq<

Vakansiyalardan daha tez xəbərdar olmaq üçün Telegram kanalımıza abunə olun!

Oxşar vakansiyalar

Ən son vakansiyalar - İş elanları 2025

Daha çox