Təsvir:
- Vakansiyalar üzrə müvafiq elanlarının hazırlanması və yerləşdirilməsi;
- Uğurlu namizəd axtarışı üçün uyğun resursları müəyyən edilməsi;
- İşə qəbul planına uyğun olaraq namizədlərin cəlb edilməsi;
- CV-lərin vakansiyalar üzrə dəyərləndirilməsi;
- Müsahibə nəticələrinin analizi və qərarvermə prosesində iştirak;
- Namizədlərin sorğularının cavablandırılması;
- Müsahibə prosesinin təşkili və aparılması;
- Seçim və işə qəbul proseslərinin koordinasiyası;
- İşə qəbul prosesinin analizi və analitik hesabatların hazırlanması;
- Yeni işçilərin adaptasiya prosesinə dəstək olmaq.
Tələblər:
- Ali təhsil (bakalavr);
- İşə qəbul üzrə ən azı 1 il iş təcrübəsi (Bank və ya maliyyə sektorunda təcrübə üstünlükdür);
- MS Office proqramları üzrə yüksək səviyyədə biliklər;
- Azərbaycan və Rus dilini sərbəst bilmək, İngilis dili bilikləri üstünlükdür;
- Müsahibə texnikalarının və namizədlərin seçim metodlarının nəzəri və praktiki biliklər;
- Namizəd axtarışı üçün müxtəlif resurslardan istifadə bacarığı;
- Yüksək ünsiyyət qurma, müsahibə aparma və təsiretmə bacarığı;
- Komandada işləmək və təşəbbüskarlıq bacarığı;
- Vaxtın effektiv idarəedilməsi və təşkilatçılıq bacarığı.
Vakansiyalardan daha tez xəbərdar olmaq üçün Telegram kanalımıza abunə olun!