Əsas vəzifə öhdəlikləri:
- Alış-veriş mərkəzinə gələn qonaqları qarşılamaq, salamlamaq və suallarını cavablandırmaq;
- Ticarət mərkəzi qonaqlarını məlumat kitabçaları ilə təmin etmək;
- Maraqlı və potensial qonaqları müəyyən etmək və onlara əlavə məlumat vermək;
- Tədbirlərdə nümayəndə kimi çıxış edərək təşkilatçılar və digər heyət üzvləri ilə əlaqə qurmaq;
- Qonaqların məmnuniyyətini təmin etmək, onların şikayətlərini həll etmək;
- Sorğuları lazımi şöbələrə yönəltmək və təfərrüatı ilə qeyd etmək;
- Avtomobil dayanacağının itmiş biletləri ilə bağlı məsələləri həll etmək;
- Gündəlik hesabatlar hazırlamaq (itmiş və tapılan əşyalar, icazə vərəqələri və s.).
Tələblər:
- Yaxşı müştəri xidməti və təşkilatçılıq bacarığı;
- Qonaqlarla və müxtəlif işçi kateqoriyaları ilə effektiv ünsiyyət qurmaq bacarığı;
- Güclü iş etikası;
- Azərbaycan, ingilis və rus dillərində səlis danışıq;
- MS Office proqramlarında işləmək bacarığı;
- Eyni anda bir neçə iş ilə məşğul olmaq və güclü təşkilatçılıq bacarıqları;
- Mükəmməl vaxt idarəetmə və işdə prioritetləri müəyyən etmək bacarığı;
- Detallara diqqət və problemləri həll etmək bacarığı;
- Müstəqil və komanda şəklində işləmək bacarığı;
- Şirkət tələblərinə uyğun davranmaq və intizamlı olmaq (geyim kodu və s.).
Vakansiyalardan daha tez xəbərdar olmaq üçün Telegram kanalımıza abunə olun!