Əsas vəzifə öhdəlikləri:
	- Alış-veriş mərkəzinə gələn qonaqları qarşılamaq, salamlamaq və suallarını cavablandırmaq;
 
	- Ticarət mərkəzi qonaqlarını məlumat kitabçaları ilə təmin etmək;
 
	- Maraqlı və potensial qonaqları müəyyən etmək və onlara əlavə məlumat vermək;
 
	- Tədbirlərdə nümayəndə kimi çıxış edərək təşkilatçılar və digər heyət üzvləri ilə əlaqə qurmaq;
 
	- Qonaqların məmnuniyyətini təmin etmək, onların şikayətlərini həll etmək;
 
	- Sorğuları lazımi şöbələrə yönəltmək və təfərrüatı ilə qeyd etmək;
 
	- Avtomobil dayanacağının itmiş biletləri ilə bağlı məsələləri həll etmək;
 
	- Gündəlik hesabatlar hazırlamaq (itmiş və tapılan əşyalar, icazə vərəqələri və s.).
 
 
Tələblər:
	- Yaxşı müştəri xidməti və təşkilatçılıq bacarığı;
 
	- Qonaqlarla və müxtəlif işçi kateqoriyaları ilə effektiv ünsiyyət qurmaq bacarığı;
 
	- Güclü iş etikası;
 
	- Azərbaycan, ingilis və rus dillərində səlis danışıq;
 
	- MS Office proqramlarında işləmək bacarığı;
 
	- Eyni anda bir neçə iş ilə məşğul olmaq və güclü təşkilatçılıq bacarıqları;
 
	- Mükəmməl vaxt idarəetmə və işdə prioritetləri müəyyən etmək bacarığı;
 
	- Detallara diqqət və problemləri həll etmək bacarığı;
 
	- Müstəqil və komanda şəklində işləmək bacarığı;
 
	- Şirkət tələblərinə uyğun davranmaq və intizamlı olmaq (geyim kodu və s.).
 
                                                        Vakansiyalardan daha tez xəbərdar olmaq üçün Telegram kanalımıza abunə olun!