- Məhsul kommunikasiyasını inkişaf etdirmək üçün bankın biznes departamentləri və digər əlaqəli şəxslər ilə sıx əməkdaşlıq etmək;
- Təyin edilmiş məhsullar və kampaniyalar üçün marketinq strategiyaları hazırlamaq və nəzarət etmək;
- Müvafiq KPI-lar vasitəsilə müxtəlif layihə və kampaniyaların effektivliyini ölçmək və inkişafı üçün təkliflər vermək;
- Bazardakı rəqiblərin fəaliyyətini izləmək və təhlil etmək;
- Onlayn və offlayn kommunikasiya kanalları üzrə yeni reklam kampaniyaları təklif etmək;
- Dizayn ideya və tövsiyələrini rəhbərliyə təqdim etmək;
- Multimedia kampaniyaları yaratmaq, idarə etmək və əlaqələndirmək;
- Müxtəlif çəkiliş ssenariləri planlaşdırmaq, idarə etmək və inkişaf etdirmək;
- Filiallarda yerləşdirilmiş çap və digər reklam materiallarının aktuallığına nəzarət etmək;
- Verilmiş digər tapşırıqları yerinə yetirmək.
Mənbə: Accessbank
Namizədə tələblər:
- Marketinq, iqtisadiyyat və oxşar sahələr üzrə ali təhsil;
- Müvafiq sahədə 2-4 il iş təcrübəsi;
- Yüksək səviyyədə ünsiyyət bacarıqları;
- Təşkilatçılıq və zamanın idarə edilməsi bacarıqları;
- Güclü analitik və problemləri həll etmə bacarığı;
- Microsoft Office üzrə biliklər.
Vakansiyalardan daha tez xəbərdar olmaq üçün Telegram kanalımıza abunə olun!