İşiniz nədən ibarətdir?
- KOS və Korporativ müştərilərdən daxil olan zənglərin vaxtında və keyfiyyətli cavablandırması;
- Müxtəlif rəqəmsal və alternativ kanallardan daxil olan sorğuların əsasında Bankda istifadə olunan müxtəlif proqram təminatı vasitəsilə əməliyyatların icra edilməsi;
- Şikayət və təkliflər ilə iş: qeydiyyat , monitoring və müştərilərə məlumatların təqdim edilməsi;
- Şöbənin bütün funksiyalarının müvafiq daxili və xarici qaydalara uyğun olaraq icra edilməsi.
Tələblər
Sizdən nə tələb olunur?
- Təhsil: Ali təhsil (İqtisadiyyat və buna uyğun digər sahə üzrə bakalavr təhsili arzuolunandır);
- Tələb olunan iş təcrübəsi: müvafiq sahə üzrə minimum 0-1 il;
- Xarici dillər: Azərbaycan dili (səlis), Rus dili (səlis), İngilis dili (orta);
- Kompüter bilikləri: Microsoft Office (Excel, Word);
- Məhsul üzrə biliklər: Bankın məhsul və xidmətləri barədə məlumatlılıq;
- Başqa tələblər: Güclü ünsiyyət bacarığı, müştərilərlə danışma qabiliyyəti, münaqişələrin həlli bacarığı, innovativ düşünmə və özünü inkişaf etdirmək bacarığı.
Vakansiyalardan daha tez xəbərdar olmaq üçün Telegram kanalımıza abunə olun!