Korporativ katib

Korporativ katib

AccessBank
  • Şəhər

    Bakı

  • Kateqoriya

    Bank xidməti

  • Maaş

    Razılaşma ilə

  • İş rejimi

    Tam-ştat

  • Təhsil

    Ali

  • Yerləşmə tarixi

    03 fevral 2025

  • Bitmə tarixi

    10 mart 2025

Diqqət!

Bu elanın vaxtı bitib. Katib/Referent vakansiyaları üçün bura keçid edin!

 

Təsvir:

Müşahidə Şurası və digər idarəetmə orqanlarının işinin dəstəklənməsi:

  • Müşahidə Şurası və komitələrin iclaslarının təşkili və idarə olunması, o cümlədən iclasların planlaşdırılması, gündəliyin hazırlanması və materialların paylanması.
  • Müşahidə Şurasının və onun komitələrinin səmərəli fəaliyyətinə dəstək göstərmək; korporativ idarəetmə ilə bağlı məsləhətlər vermək və bankın korporativ idarəetmə strukturunu gücləndirmək üçün tədbirlər müəyyən etmək;

Sənədlərin idarə olunması:

  • İclas protokolları, reyestrlər və normativ sənədlər də daxil olmaqla, bankın korporativ sənədlərinin dəqiq və aktual şəkildə saxlanılması.

Normativ tələblərə riayət edilməsi:

  • Bankın Mərkəzi Bankın korporativ idarəetmə standartlarına və digər müvafiq normativ tələblərə uyğun fəaliyyət göstərməsini təmin etmək.

Kommunikasiya əlaqələndirilməsi:

  • Müşahidə Şurası, komitələr və İdarə Heyəti ilə kənar tərəflər, o cümlədən tənzimləyici qurumlar və səhmdarlar arasında əsas əlaqələndirici şəxs kimi çıxış etmək.

 

Tələblər:

  • Hüquq, iqtisadiyyat və ya idarəetmə sahəsində ali təhsil;
  • Maliyyə bazarları sahəsində azı 3 (üç) illik iş təcrübəsi;
  • Azərbaycan və ingilis dili biliyi
  • Korporativ idarəetmə standartlarına dair dərin bilik;
  • Təşkilati və analitik düşüncə qabiliyyəti;
  • Ünsiyyət bacarıqları və kollektivdə effektiv işləmə qabiliyyəti;
  • Məlumatların obyektiv və müstəqil təhlili üzrə bacarıqlar.

Vakansiyalardan daha tez xəbərdar olmaq üçün Telegram kanalımıza abunə olun!

Müraciət üçün e-poçt daxil et

Elan #858610

  • 1233

Oxşar vakansiyalar

Ən son vakansiyalar - İş elanları 2025

Daha çox