Bakı, Azərbaycan
Texnologiya
Razılaşma ilə
02 dekabr 2025
02 yanvar 2026
• İstifadəçilərdən və daxili komandalardan daxil olan müraciətlərin qəbulu, qeydiyyatı və ilkin emalı;
• Sistemlərin işinə nəzarət və aşkarlanan insidentlər barədə operativ məlumatlandırma;
• Sadə texniki problemlərin diaqnostikası və həlli (şifrə sıfırlanması, giriş problemləri və s.);
• Daha mürəkkəb müraciətlərin müvafiq mütəxəssislərə yönləndirilməsi;
• Müraciət və insidentlərin düzgün qeydiyyatının aparılması;
• İstifadəçilərə yüksək səviyyədə xidmət göstərilməsi və dəstək proseslərin təkmilləşdirilməsində iştirak.
• İqtisadiyyat, maliyyə, informasiya texnologiyaları və ya əlaqəli sahələr üzrə ali təhsil;
• İstifadəçi və ya texniki dəstək sahəsində 1 ilə qədər təcrübə arzuolunandır;
• İT sistemləri və proqram təminatı haqqında əsas biliklər;
• Problemlərin həlli və istifadəçilərlə ünsiyyət bacarığı;
• Komandada işləmək, diqqətli və məsuliyyətli olmaq;
• Azərbaycan və rus dillərini sərbəst bilmək, ingilis dilini texniki səviyyədə bilmək üstünlükdür.
Vakansiyalardan daha tez xəbərdar olmaq üçün Telegram kanalımıza abunə olun!
Sizin elan saytın ana səhifəsində xüsusi ayrılmış blokda görünəcək və xidmətin
aktivlik
müddətinin sonunadək orada qalacaq.
Bu əməliyyatı etmək üçün profilə giriş etməyiniz tələb olunur.
Bu əməliyyatı etmək üçün profilə giriş etməyiniz tələb olunur.