İşlər İdarəsinin Kadrlar şöbəsinin mütəxəssisi

İşlər İdarəsinin Kadrlar şöbəsinin mütəxəssisi

Xalq Bank
  • Şəhər

    Bakı

  • Kateqoriya

    Heyətin idarəolunması

  • Maaş

    Razılaşma ilə

  • İş rejimi

    Tam-ştat

  • Yerləşmə tarixi

    14 oktyabr 2022

  • Bitmə tarixi

    13 noyabr 2022

Diqqət!

Bu elanın vaxtı bitib. vakansiyaları üçün bura keçid edin!
  • AR qanunvericiliyin tələblərinə əsasən işçilərin işə qəbulu, azad olması, məzuniyyət, ezamiyyət və s əmrlərinin yazılması; 
  • İşçilərin şəxsi işlərini kadr-uçot formasında aparılması;
  • İşçilərə əmək müqavilələrini hazırlamalı, onlara əlavə və dəyişikliklərin edilməsi, işçilərin intizam tənbehlərinə dair tədbirlərin tətbiqi üzrə sənədləşmə işlərinin aparılması;
  • Əmək müqaviləsi daxil olmaqla, işə qəbul, xitam və keçirilmə haqda əmrləri rəsmiləşdirilməsi və elektron portalda işlənilməsi;
  • Aylıq tabel uçotunu aparılması;
  • Əmrlər, ezamiyyət, məzuniyyət və əmək kitabçalarının qeydlərini aparılması;
  • Məzuniyyət qrafiklərini tərtib edilməsi, işçilərə məzuniyyətlərin verilməsinin uçotunun aparılması, verilən məzuniyyətlərin cədvəl üzrə istifadə edilməsinə nəzarət edilməsi;
  • Bank üzrə vakant yerlərin araşdırılması, həmin iş yeri üzrə elanın hazırlanması və elanın müvafiq internet saytlarında yerləşdirilməsi;
  • Daxil olan CV-lərin qeydiyyatı, namizədlərin vahid bazasının yaradılması;
  • İşçi heyətinə təlim ehtiyaclarının müəyyən edilməsi;
  • Təlimlərin, seminarların təşkili;
  • Təlim müəssisisələri ilə mütamadi olaraq işləmək, aidiyyatı müqavilə və sazişləri hazırlamaq;
  • Ödənişlərin həyata keçirilməsi və onlara nəzarət etmək.
Namizədə tələblər:
  • Ali magistr təhsili (Maliyyə, İqtisadiyyat, Menecment, Bank işi və Hüquq);
  • Azərbaycan və rus dillərini mükəmməl səviyyədə bilmək (ingilis dilini yaxşı səviyyədə bilmək arzuolunandır);
  • Bu sahədə 3 (üç) ildən artıq təçrübə;
  • Əmək qanunvericiliyinin əsaslarını bilmək;
  • Namizədlərin məlumatlarının 1C 8.3 versiyasında işləyə bilməsi;
  • Təlim, sertifikatlaşdırma, uygunlaşma fəaliyyətinin qurulması və həyata keçirilməsinin prinsipləri; 
  • Kompüter bilikləri; 
  • Ofis ləvazimatları (printer, scanner, fax) ilə işləmək bacarığı;
  • Ünsiyyətcil, komandada işləmək bacarığı;
  • Stressə davamlılıq;
  • İşdə dəqiqlik və detallara fikir vermə qabiliyyəti.

Vakansiyalardan daha tez xəbərdar olmaq üçün Telegram kanalımıza abunə olun!

Müraciət üçün e-poçt daxil et

Elan #846959

  • 1581

Oxşar vakansiyalar

Bakıda işlər

Hellojob.az Azərbaycanda iş axtaranlarla işəgötürənləri bir araya gətirən peşəkar iş elanları platformasıdır. Ən son vakansiyalar, freelancer işlər, təcrübə proqramları və karyera inkişafı üçün faydalı resurslar burada! İş axtarırsan? Hellojob.az sənə ən uyğun iş elanlarını tapmaq, CV-ni yerləşdirmək və birbaşa işəgötürənlərlə əlaqə yaratmaq imkanı verir. Müxtəlif sahələr üzrə vakansiyalar, startap iş imkanları, korporativ şirkət elanları və dövlət sektorunda karyera fürsətləri bir klik uzaqlığındadır. İşəgötürənsiniz? Platformamız vasitəsilə elanlarınızı yerləşdirin, geniş iş axtaran bazasına çıxış əldə edin və ən uyğun namizədləri sürətli şəkildə tapın. Hellojob.az şirkətlərin işə qəbul prosesini optimallaşdıraraq, istedadlı namizədlərlə görüşməyinizi asanlaşdırır.
Daha çox