Vəzifə öhdəlikləri:
- Banka daxil olan və çıxan məktubların qeydiyyatını aparmaq
- Telefon zənglərini qəbul etmək, daxil olan məlumatları qeydiyyata almaq və müvafiq şəxsləri məlumatlandırmaq
- Məktubları və digər materialları kompüterdə yığmaq, onların rəsmiləşdirilməsini həyata keçirmək
- İclas, toplantı və görüşlərin təşkili üçün hazırlıq işlərini yerinə yetirmək
- Qonaqların qəbulunu təşkil etmək
- Sənədləri filialda qəbul olunmuş qaydalara uyğun tərtib etmək və onların saxlanmasını təmin etmək
- İşçilərin davamiyyətinə nəzarət etmək və 1C proqramında qeydlər aparmaq
- Rəhbərliyə lazım olan məlumatları hazırlayıb təqdim etmək
Tələblər:
- Ali magistr təhsili
- Müvafiq sahə üzrə minimum 1 il iş təcrübəsi (arzuolunandır)
- Azərbaycan dilini mükəmməl bilmək, Rus və İngilis dillərini bilən namizədlərə üstünlük verilir
- Kompüter bilikləri (MS Office və digər ofis proqramları)
- Ofis avadanlıqları ilə işləmək bacarığı (printer, skaner, faks)
- Komandada işləmə bacarığı
- Ünsiyyətcil, təşəbbüskar və mülayim olmaq
- Stressə davamlılıq və işdə dəqiqlik göstərmək
- Detallara diqqət yetirmək qabiliyyəti
Vakansiyalardan daha tez xəbərdar olmaq üçün Telegram kanalımıza abunə olun!