- ƏMAS– da struktur, ştat vahidinin yaradılması və ləğv edilməsi, işə qəbul, işdən azadolma, əmək haqqı və vəzifə dəyişikliyinin işlənməsi;
- E.Gov portalında xəstəlik vərəqələrinin, eyni zamanda sosial və birdəfəlik müavinətlərin işlənməsi;
- E-sosial və İSB.az portalları ilə bağlı əməliyyatların yerinə yetirilməsi;
- Şəxsi iş sənədlərinin toplanması və sənəd nümunələrinin hazırlanması;
- İşə qəbul,vəzifə dəyişikliyi, əmək haqqı dəyişikliyi, xitam, məzuniyyət, ezamiyyət, sosial, avans əmrlərinin hazırlanması və sənədləşdirilməsi;
- Ştat cədvəllərinin hazırlanması;
- Əmək müqavilələri, əmək müqaviləsinə əlavə, məxfilik və tam maddi məsuliyyət müqavilələrinin hazırlanması;
- Akt, protokol, xasiyyətnamə və arayış sənədlərinin hazırlanması;
- Sosial müavinətlərlə bağlı bütün sənədlərin hazırlanması;
- Məzuniyyət qrafikinin hazırlanması və qeydiyyatının aparılması;
- İntizam tənbehinin sənədləşdirilməsi;
- Ezamiyyətin sənədləşdirilməsi;
- Aylıq tabellərin hazırlanması;
- Əmək kitabçalarının açılması və doldurulması.
İş şəraiti:
- AR əmək məcəlləsinə əsasən sənədləşmə;
- İş qrafiki: bazar ertəsi - cümə; iş saatı: 09:00 - 18:00;
Namizədə tələblər:
- Təhsil: Ali təhsil (İnsan resurslarının idarə olunması, Menecment, İqtisadi sahələr üzrə ali təhsil arzuolunandır);
- İş təcrübəsi: İnsan Resursları sahəsində minimum 3 il iş təcrübəsi;
- Yaş həddi: 25 – 40;
- MS Office proqramlarından istifadə etmək bacarığı;
- Komandada işləmək bacarığı;
- Problemləri həll etmə bacarığı;
- Azərbaycan dili mükəmməl, rus dili və ingilis dili danışıq səviyyəsində bilməli;
- Azərbaycan Respublikasının Əmək Məcəlləsini bilmək.
Vakansiyalardan daha tez xəbərdar olmaq üçün Telegram kanalımıza abunə olun!