- Bank adından çıxış etmək səlahiyyəti çərçivəsində notariat kontorlarında keçirilən alqı-satqı, ipoteka, girov, razılaşma və digər müvafiq əməliyyatlarda iştirak etmək;
- Notariat orqanlarında rəsmiləşdirilən sənədləri, müqavilələri və digər hüquqi sənədləri bank adından imzalamaq
- Rəsmiləşdirilən bütün sənədlərin, rəy verilmiş formata zidd olmamasını təmin etmək;
- Rəsmiləşdirilən sənədlərin Bankın daxili qaydalarına və normativ tələblərinə uyğun şəkildə qeydiyyata alınması və arxivləşdirilməsi üçün aidiyyəti bölmələrə təqdim olunmasını təmin etmək;
- Rəhbərliyin tapşırığı ilə Bankın fəaliyyət istiqamətləri üzrə digər inzibati, hüquqi və təşkilati işlərin yerinə yetirilməsini təmin etmək;
Bizim üçün uyğun namizəd:
- Ali hüquqi və ya iqtisadi təhsil;
- Hüquqi sənədlərlə işləmə bacarığı;
- “MS Office” proqramlarında sərbəst işləmə bacarığı;
- Azərbaycan Respublikasının notariat və bank fəaliyyəti haqqında qanunvericilik aktları ilə tanışlıq
Vakansiyalardan daha tez xəbərdar olmaq üçün Telegram kanalımıza abunə olun!