- Sığorta müqavilələri üzrə sığorta haqlarının izlənməsi və ödənilməsinin təmin edilməsi;
- Müştərilərin borclar barədə ətraflı məlumatlandırılması və sənədlərlə təmin olunması;
- Debitor borcların araşdırılması və yaranma səbəblərin təyin edilməsi;
- Əsassız məbləğlərin müvafiq sığorta şəhadətnamələrinə və ya hesablara yönləndirilməsi;
- Debitor borcaların ödənilmədiyi halda sığorta şəhadətnamələri üzrə xitam prosesinin icrası;
- Analitik hesabatların hazırlanması;
- Müştərilərə keyfiyyətli xidmət göstərilməsi, ehtiyac yaranarsa işgüzar görüşlərdə iştirak edilməsi;
- Mövcud siyasətin davamlı qiymətləndirilməsi və prosesin təkmilləşdirilməsi üçün tövsiyyələr vermək;
- Birbaşa rəhbərin tapşırığına əsasən, vəzifə təlimatında qeyd olunmamış lakin şirkət üçün faydalı ola biləcək işləri icra etmək.
Namizədə tələblər:
- Ali təhsil: Maliyyə və kredit, Bank işi, İqtisadiyyat, Mühasibat uçotu və ya oxşar sahə üzrə;
- Dil bilikləri: Azərbaycan dili üzrə səlis yazılı və şifahi biliklər, yüksək səviyyədə İngilis və Rus dili;
- Kompüter bilikləri: MS Office (Excel, Word, PowerPoint, Power BI) proqramları üzrə biliklər.
Təcrübə:
- Maliyyə, bank və ya mühasibatlıq sahəsində 1-3 il iş təcrübəsi tələb olunur.
Bacarıqlar:
- Komandada işləmək və mükəmməl kommunikasiya bacarığı;
- Səlis danışıq qabiliyyəti;
- Vaxtın idarəolunması bacarığı;
- Məlumatların məxfiliyinin qorunub saxlanılması;
- Detallara diqqət və analitik bacarıqlar;
- Təşəbbüskarlıq;
- İş prosesində yaranan problemə çevik reaksiya vermək bacarığı;
- Stres altında işləmək qabiliyyəti.
Vakansiyalardan daha tez xəbərdar olmaq üçün Telegram kanalımıza abunə olun!