Bakı
Digər
Razılaşma ilə
Tam-ştat
30 yanvar 2020
29 fevral 2020
Vəzifə öhdəlikləri:
• Şirkət üzrə audit planının hazırlanması barədə departament direktoruna təkliflər vermək,
• Audit planına uyğun olaraq, daxili nəzarət və risklərin idarə edilməsi sistemlərinin auditini aparmaq,
• Müəssisə daxili qəbul edilmiş prosedurların icra vəziyyətinin auditini aparmaq və hesabatlar hazırlamaq,
• Müəssisədə olan risklərin idarə edilməsi işini daima təhlil və təftiş etmək,
• Xərclərin səmərəliliyinin (qiymət baxımından sərfəlilik) qiymətləndirilməsi işini təhlil və təftiş etmək,
• Auditin nəticələri,verilmiş tövsiyələr və onların icra müddətlərinin müəyyən edilməsinə dair hesabatları tərtib etmək və icrasına nəzarəti həyata keçirmək,
• Qeyri-səmərəlilik və işdə ləngimələr barədə müşahidələr aparmaq və departament direktoruna məlumat vermək,
Vəzifəyə olan tələblər:
• Mühasibat uçotu, iqtisadiyyat və ya İT sahəsində ali təhsilin olması arzuolunandır,
• 1C proqramında işləmə bacarığı,
• Əməliyyat, Daxili nəzarət, Risk və Audit sahəsində 3 illik təcrübəyə malik olması,
• İT üzrə təcrübəsi olan arzuolunandır,
• Ünsiyyət qurmaq, komandada işləmək bacarığı,təşəbbüskarlıq, məsuliyyətlilik.
Tələblərə uyğun namizədlərdən CV-lərini hr@komtec.az elektron ünvanına göndərməyi xahiş edirik.
Vakansiyalardan daha tez xəbərdar olmaq üçün Telegram kanalımıza abunə olun!
Sizin elan saytın ana səhifəsində xüsusi ayrılmış blokda görünəcək və xidmətin
aktivlik
müddətinin sonunadək orada qalacaq.
Bu əməliyyatı etmək üçün profilə giriş etməyiniz tələb olunur.
Bu əməliyyatı etmək üçün profilə giriş etməyiniz tələb olunur.