Bakı
Digər
Razılaşma ilə
Tam-ştat
19 dekabr 2019
18 yanvar 2020
Öhdəliklər:
• Daxil olan telefon zənglərini təlimata uyğun cavablandırmaq;
• Daxil olan müraciətləri qeydiyyata almaq, sorğuları cavablandırmaq;
• Lazım gələrsə zəngləri/sorğuları müvafiq bölmələrə yönləndirmək;
• Zənglərə cavab verərkən mehriban, peşəkar, etik olmaq, qaydalara və təlimatlara uyğun şəkildə hərəkət etmək;
• Müştəri xidmətlərinin salahiyyətləri çərçivəsində müraciyət edənlərə yüksək səviyyəli xidmət göstərmək.
Tələblər:
• 1 ildən az olmayan Çağrı mərkəzində iş təcrübəsi;
• Azərbaycan dilində sərbəst, rus və ingilis dillərini yaxşı səviyyədə bilməli;
• Diksiyası düzgün, rahat ünsiyyət qurma bacarığı olmalı;
• Komandada işləmək qabiliyyəti;
• Analitik düşünmə, analiz etmə, diqqətlilik.
CV-ləri Çağrı mərkəzi operatoru mövzusu ilə baku.hospital.hr@gmail.com elektron poçt ünvanına göndərməyiniz xahiş olunur.
Vakansiyalardan daha tez xəbərdar olmaq üçün Telegram kanalımıza abunə olun!
Sizin elan saytın ana səhifəsində xüsusi ayrılmış blokda görünəcək və xidmətin
aktivlik
müddətinin sonunadək orada qalacaq.
Bu əməliyyatı etmək üçün profilə giriş etməyiniz tələb olunur.
Bu əməliyyatı etmək üçün profilə giriş etməyiniz tələb olunur.