Çağrı mərkəzi operatoru

Çağrı mərkəzi operatoru

  • Şəhər

    Bakı

  • Kateqoriya

    Digər

  • Maaş

    Razılaşma ilə

  • İş rejimi

    Tam-ştat

  • Yerləşmə tarixi

    19 dekabr 2019

  • Bitmə tarixi

    18 yanvar 2020

Diqqət!

Bu elanın vaxtı bitib. Çağrı mərkəzi mütəxəssisi vakansiyaları üçün bura keçid edin!

Öhdəliklər:

• Daxil olan telefon zənglərini təlimata uyğun cavablandırmaq;
• Daxil olan müraciətləri qeydiyyata almaq, sorğuları cavablandırmaq;
• Lazım gələrsə zəngləri/sorğuları müvafiq bölmələrə yönləndirmək;
• Zənglərə cavab verərkən mehriban, peşəkar, etik olmaq, qaydalara və təlimatlara uyğun şəkildə hərəkət etmək;
• Müştəri xidmətlərinin salahiyyətləri çərçivəsində müraciyət edənlərə yüksək səviyyəli xidmət göstərmək.

Tələblər:

• 1 ildən az olmayan Çağrı mərkəzində iş təcrübəsi;
• Azərbaycan dilində sərbəst, rus və ingilis dillərini yaxşı səviyyədə bilməli;
• Diksiyası düzgün, rahat ünsiyyət qurma bacarığı olmalı;
• Komandada işləmək qabiliyyəti;
• Analitik düşünmə, analiz etmə, diqqətlilik.

CV-ləri Çağrı mərkəzi operatoru mövzusu ilə baku.hospital.hr@gmail.com elektron poçt ünvanına göndərməyiniz xahiş olunur.

Vakansiyalardan daha tez xəbərdar olmaq üçün Telegram kanalımıza abunə olun!

Oxşar vakansiyalar

Ən son vakansiyalar - İş elanları 2025

Daha çox