Təsvir:
	- Əməliyyat xərclərinə nəzarət;
 
	- Bank ödənişlərinin büdcəyə əsasən təsdiqi;
 
	- Кiçik tender komitəsində və qərarların qəbul edilməsində iştirak;
 
	- Biznes kartlarında olan əməliyyatlara nəzarət;
 
	- Tranzit hesablarda olan əməliyyatlara nəzarət; 
 
	- Xərclərin və məhsulların təhlil edilməsi və optimizasiyası üzrə təkliflərin hazırlanması;
 
	- Cavabdeh olduğu iş sahələri üzrə muvafiq hesabatların hazırlanması;
 
	- Şöbənin fəaliyyəti ilə bağlı SQL (verilənlər bazasından) hesabatların yüklənməsi;
 
	- BR sorğuları əsasında digər şöbələr üçün SQL (verilənlər bazasından) hesabatların yüklənməsi;
 
	- Hesabatlıq işinin optimizasiyasi və təkmilləşdirilməsi;
 
	- Tabeçiliyində olan əməkdaşların işinin planlaşdırılması və koordinasiya edilməsi;
 
	- Bankın Mühasibat Departamenti, eləcə də bankın digər şöbə və bölmələri ilə müsbət və səmərəli əməkdaşlığın təmin edilməsi;
 
	- Departament Rəhbəri tərəfindən qoyulmuş müvafiq vəzifələrin yerinə yetirilməsi.
 
 
Tələblər:
	- Maliyyə, İqtisadiyyat, Menecment və ya müvafiq sahədə ali təhsil;
 
	- Büdcə və maliyyə idarəçiliyi sahəsində ən azı 3-5 il iş təcrübəsi (bank təcrübəsi mütləqdir);
 
	- İdarəetmə və rəhbərlik təcrübəsi, xüsusən büdcə və xərclərin nəzarətinə dair;
 
	- Büdcə hazırlığı, xərclərin təhlili və maliyyə planlaması üzrə dərindən biliklər;
 
	- Müvafiq qanunvericilik və normativ aktlar haqqında məlumat;
 
	- Maliyyə hesabatlarının hazırlanması və təhlili;
 
	- Rus və İngilis dillərində səlis danışıq bacarığı;
 
	- Analitik düşüncə və problemlərin həlli bacarığı;
 
	- Rəhbərlik və komanda idarəetmə bacarıqları.
 
                                                        Vakansiyalardan daha tez xəbərdar olmaq üçün Telegram kanalımıza abunə olun!