Bakı
Digər
Razılaşma ilə
Tam-ştat
27 aprel 2020
27 may 2020
Daxili Audit Departamentində Auditor
Vəzifə öhdəlikləri:
• Bankın biznes proseslərinin audit yoxlamalarında iştirak etmək, ehtiyac yarandıqda bankın filiallarına getmək (Bakı və region);
• Tapşırılan departamentin və ya biznes sahəsinin risk təhlilini həyata keçiriimək və riskin azaldılmasına yönəlik tövsiyyələr verilmək;
• Biznes proseslərinin effektiv və səmərəli təşkilinin qiymətləndirilməsində iştirak etmək və prosedur və qaydalara uyğun olmasını yoxlamaq;
• Audit layihəsi üçün İş Proqramının hazırlanmasında iştirak etmək;
• Audit olmuş sahlər üzrə tam detallı hesabatların hazırlanması.
Tələblər:
• Banklarda audit, risklərin idarə edilməsi, daxili nəzarət və maliyyyə sahələrində və ya audit sahələrindən birində minimum 1 il iş təcrübəsi;
• İqtisadiyyat, Maliyyə və Audit fakultələri üzrə ali təhsil;
• Səlis Azərbaycan, İngilis və Rus dili bilikləri;
• Təhlil etmə qabiliyyəti;
• Komandada işləmək bacarığı;
• Ofis proqramları biliyi və sərbəst işləmək bacarığı.
Arzu olunan təcrübə və bilik:
• Yerli Bank sistemi üzrə qanunvericiliyin tələbləri ilə bağlı biliklər;
• Beynəlxalq Maliyyə Hesabatlılığı Standartlarının əsasları barədə biliklər və müvafiq sertifikatların olması (ACCA F1, F2, F3; ACCA DipIFR);
• Daxili Audit sahəsində professional sertifikatların olması: CIA, CFSA, CISA.
Maraqlanan şəxslər aşağıdaki link-dən istifadə edərək öz CV formalarını göndərə bilərlər.
https://www.accessbank.az/az/our-bank/vacancies/
Vakansiyalardan daha tez xəbərdar olmaq üçün Telegram kanalımıza abunə olun!
Sizin elan saytın ana səhifəsində xüsusi ayrılmış blokda görünəcək və xidmətin
aktivlik
müddətinin sonunadək orada qalacaq.
Bu əməliyyatı etmək üçün profilə giriş etməyiniz tələb olunur.
Bu əməliyyatı etmək üçün profilə giriş etməyiniz tələb olunur.