Təsvir:
- Müştərilərlə zəng və çat vasitəsilə effektiv ünsiyyət üsullarının tədrisi üçün təlim proqramlarının hazırlanması
- Müştəri xidmətləri heyətinə məsafədən xidmət və satış standartları üzrə təlimlərin verilməsi
- Ehtiyaclara əsasən fərdi inkişaf planlarının tərtib edilməsi və icrasının təmin edilməsi
- Müştəri ilə ünsiyyət strategiyaları və etirazların idarə edilməsi mövzusunda təlimlər keçirilməsi
- Aktiv dinləmə bacarıqlarının öyrədilməsi və əməkdaşlara fərdi mentorluq edilməsi
- Simulyasiya və intensiv təlim sessiyaları vasitəsilə heyətin bacarıqlarının inkişaf etdirilməsi
- Tədris materiallarının və təqdimatların hazırlanması
- Beynəlxalq təlim materiallarının araşdırılması və tətbiq edilməsi
- Təlim sonrası performansın izlənməsi və inkişaf üçün rəylərin verilməsi
- Təlim nəticələri və tövsiyələr haqqında hesabatların hazırlanması və rəhbərliyə təqdim olunması
Tələblər
- Ali təhsil
- Müvafiq sahə üzrə ən azı 3 il iş təcrübəsi
- Səlis Azərbaycan və Rus dili biliyi (İngilis dili arzuolunandır)
- ERP, 1C və 3CX proqramları ilə işləmə bacarığı arzuolunandır
- Müştəri məmnuniyyəti üzrə sertifikatların olması üstünlükdür
- Yüksək səviyyədə təlim vermə, aydın nitq və sərbəst ünsiyyət bacarıqları
- Microsoft Office proqramlarını mükəmməl bilmək
- Komanda ilə işləmə bacarığı
İş şəraiti
- İş günləri: I-V
- İş saatları: 09:00-18:00
- Rəqabətə dayanıqlı əmək haqqı
Vakansiyalardan daha tez xəbərdar olmaq üçün Telegram kanalımıza abunə olun!