Görəcəyiniz işlər:
- Təlim və inkişaf ehtiyaclarının təhlili və müəyyən edilməsi;
- Təlim kontentinin dizayn edilməsi;
- Təlimlərin təşkili və effektivliyinin qiymətləndirilməsi;
- Sorğuların keçirilməsinin təşkili;
- Kompetensiyaların digər inkişaf metodlarının tətbiqi;
- Kompetensiyaların qiymətləndirilməsi;
- Karyera inkişaf xəritələri ilə işin təşkili;
- Kritik rollar üçün fərdi inkişaf planlarının tərtibi və icrası;
- Davamçılarla iş üzrə fərdi inkişaf planlarının tərtibi və icrası;
- Öyrənmə və inkişaf portalında (LMS) işin təşkili və mütəmadi təkmilləşdirilməsi;
- Vendorlarla mütəmadi ünsiyyətin qurulması;
- Təlim və inkişaf üzrə hesabatların hazırlanması və ən yaxşı təcrübə ilə müqayisəsi (benchmark).
Bizim üçün uyğun namizəd:
- Ali təhsilə; (İnsan resursları sahəsi üzrə xaricdə təhsil arzuolunandır);
- Yüksək səviyyədə azərbaycan, ingilis və rus dili biliklərinə;
- İnsan resurslarının idarə edilməsi sahəsi üzrə 1 il iş təcrübəsinə;
- MS office proqramları biliklərinə;
- Effektiv ünsiyyət bacarıqlarına;
- Əla səviyyədə təşkilatçılıq bacarığına sahibdir.
- İnsan resurslarının idarə edilməsinin təlim və inkişaf istiqaməti üzrə iş təcrübəsinə sahib olmaq üstünlükdür.
Vakansiyalardan daha tez xəbərdar olmaq üçün Telegram kanalımıza abunə olun!