Öhdəliklər
- Telefon mərkəzi bölməsinə daxil olan telefon müraciətlərini operativ şəkildə qəbul etmək;
- Müştərilər tərəfindən verilən sualları cavablandırmaq;
- Bank məhsulları, xidmət və tarifləri barədə müştəriyə düzgün məlumat vermək;
- Müştərilərin şikayət, narazılıq, təklif və tövsiyyələrini dinləmək və müvafiq proram təminatında qeydə almaq;
- Müştərilərin müraciətinə əsasən sistemdə müvafiq dəyişiklikləri etmək və s.
Tələblər
- Ali (bakalavr/magistr) təhsilli olmaq;
- Səlis azərbaycan və rus dili (şifahi və yazılı);
- Öyrənməyə meyli və yeniliyə açıq olmaq;
- Ünsiyyətqurma bacarıqlarına malik olmaq;
- Doğru və aydın tələffüz, yaxşı diksiya və nəzakətli ünsiyyət bacarığı;
- Vahid komandada işləmək qabiliyyəti;
- Məsuliyyətli, diqqətli olmaq;
- Konfliktli situasiyaları idarəetmə bacarığına malik olmaq;
- Sürüşkən və növbəli iş rejimi ilə işləmək bacarığına (gecə növbəsi daxil olmaqla) malik olmaq;
- MS Office, Excel və İnternet resursları ilə işləmə bacarığı.
Vakansiyalardan daha tez xəbərdar olmaq üçün Telegram kanalımıza abunə olun!