Təchizat və satınalma mütəxəssisi

Təchizat və satınalma mütəxəssisi

Yelo Bank
  • Şəhər

    Bakı

  • Kateqoriya

    Marketinq menecment

  • Maaş

    Razılaşma ilə

  • İş rejimi

    Tam-ştat

  • Təhsil

    Ali

  • Yerləşmə tarixi

    31 iyul 2021

  • Bitmə tarixi

    30 avqust 2021

  • E-mail E-poçt göstər

Diqqət!

Bu elanın vaxtı bitib. Satınalma üzrə mütəxəssis vakansiyaları üçün bura keçid edin!

Bilavasitə tabeçiliyi: Departament direktoru / şöbə meneceri

Vəzifə öhdəlikləri:

- Struktur bölmələrdən daxil olan satınalma sifarişlərinin vaxtında və tələb olunan keyfiyyətdə icrasını təmin etmək
- Satınalma prosesində yarana biləcək çətinliklərin / uyğunsuzluqların aradan qaldırılması və ya bu istiqamətdə işlərin koordinasiyası
- Tenderlərin təşkilində iştirak etmək
- Bazar araşdırmalarının aparılması və yeni tədarükçülərin tapılmasını təmin etmək
- Satınalma prosesində təhlükəsizliyi, keyfiyyəti və qaydalara uyğunluğunu təmin etmək
- Mövcud sifarişlər və tədarük əlaqələri haqqında araşdırma aparmaq
- Mallar, materiallar, komponentlər və ya xidmətlər üzrə müəyyən edilmiş qiymət, keyfiyyət və çatdırılma hədəflərinə uyğun olaraq satınalmanı həyata keçirtmək
- Qiymət, malların keyfiyyəti, son tarixlər, gözləntilər və s. haqqında təchizatçılarla danışıqlar aparmaq
- Malların yenilənmələri və təfərrüatları ilə bağlı təchizatçılarla sifarişçilər arasında əlaqə qurmaq
- Tədarükçülərlə müqavilələrin bağlanması, müqavilə şərtlərinin müəyyən edilməsi və müqavilə şərtləri üzrə öhdəliklərin vaxtında icra edilməsinə nəzarət edir
- Satınalma sifarişlərinin, müqavilələrin və digər lazımi sənədlərin reysterinin aparılmasını, davamlı olaraq monitorinq olunmasını təmin etmək
- Təchizat müqavilələri və sazişləri üçün risklərin idarə edilməsini həyata keçirmək
- Faydalı şərtləri təmin etmək üçün xarici və daxili satıcılarla danışıqlar aparmaq
- Təchiz olunan malların və xidmətlərin keyfiyyətinə nəzarət etmək
- Tədarükçülərin seçimi və qiymətləndirilməsi üçün tabe olduğu rəhbərliyə sorğu üzrə müqayisə cədvəllərini ( Bids Summary ) təqdim etmək
- Satınalma prosesində baş verə biləcək uyğunsuzların idarə edilməsi və həll yollarının tapılmasını təmin edir
- Struktur daxili müvafiq hesabatların hazırlanmasını, rəhbərə təqdim edilməsini və hesabat fayllarının vaxtı-vaxtında yenilənməsini təmin edir
- Bankın daxili nizam-intizam qaydalarına və etik davranış normalarına daim riayət edir
- Təhkim olunmuş əsas vəsaitlər və digər qiymətlilərə görə cavabdehlik daşıyır
- Daim bankın imic və mənafeyini müdafiə edib qoruyur
- Rəhbərlik tərəfindən verilən digər tapşırıqlar

Biz Sizə nə təklif edirik:

- Öz bilik və bacarıqlarınızı nümayiş və inkişaf etdirmək üçün rahat iş şəraiti
- Performansın illik qiymətləndirməsi və gələcək karyeranızın qurulması üçün geniş imkanlar
- Könüllü tibbi sığorta proqramına qoşulma
- Müasir idarəetmə sistemi və mehriban kollektiv

Namizədə tələblər:

- Ali təhsil

- Layihələrin idarə olunması bacarığı

- Satınalma sahəsində minimum 2 il iş təcrübəsi

- Yüksək MS office (Excel) bilikləri

- Yüksək səviyyədə Azərbaycan dili biliyi, orta səviyyədə İngilis dili biliyi, Rus dili biliyi üstünlükdür

Vakansiyalardan daha tez xəbərdar olmaq üçün Telegram kanalımıza abunə olun!

Oxşar vakansiyalar

Ən son vakansiyalar - İş elanları 2025

Daha çox