Öhdəliklər:
- “Service Desk” vasitəsi ilə qeydiyyata alınan bütün sorğuların vaxtında cavablandırılması və həll olunması;
- Telefon vasitəsilə Texniki Dəstək Mərkəzinə daxil olan bütün iş ilə bağlı sorğuların qeydiyyatının aparılması;
- Əməkdaşlara verilən bütün İT avadanlıqlarının qeydiyyatının aparılması;
- Mərkəzi Texniki Dəstək sorğu sistemi tərəfindən daxil olan iş ilə əlaqəli sorğulara baxılmasının prioritetləşdirılməsi;
- “Service Desk” vasitəsi ilə qeydiyyata alınan, lakin Son İstifadəçilərə Dəstək qrupuna aid olmayan sorğuların vaxtında “Help Desk” qrupuna yönəldilməsi;
- Mərkəzi Texniki Dəstək sorğu sistemindən səmərəli və düzgün istifadənin təmin edilməsi.
Tələblər:
- Təhsil: İnformasiya texnologiyaları və ya müvafiq sahə üzrə Bakalavr dərəcəsi;
- Tələb olunan iş təcrübəsi: müvafiq sahə üzrə minimum 3 (üç) il;
- Dil bilikləri: Rus dili və İngilis dili (arzuolunandır);
- Kompüter bilikləri: Microsoft OS və Office;
- Məhsul üzrə biliklər: Texniki Dəstək Sistemi;
- Məhsul üzrə biliklər: İnzibati / Texniki dəstək üzrə təcrübə;
- Digər bacarıqlar: Yüksək səviyyədə yazılı və şifahi ünsiyyə, komanda ilə işləmə bacarıqları.
Vakansiyalardan daha tez xəbərdar olmaq üçün Telegram kanalımıza abunə olun!