Təsvir:
- Birbaşa satış prosesini təşkil etmək,kredit məhsullarının satışını təmin və idarə etmək;
- Bazarın təhlili-məhsullar barədə tələbi müəyyənləşdirmək və məhsul istiqamətləri üzrə satışları təhlil etmək
- Müştəri seqmentlərini əhatə etmək üçün tədbirlər planını hazırlamaq
- Kredit məhsullarının satışına dəstək planının hazırlanmasında iştirak,plan icrasını təmin etmək;
- Satış üzrə hesabatları əldə etmək və araşdırmaq;
- İllik və cari əməliyyat planlarını müəyyənləşdirmək;
- Məhsullar/xidmətlərin göstəriciləri haqqında operativ,keyfiyyətli və fasiləsiz informasiya mübadilələrini təmin etmək;
- Prosedurlarda göstərilmiş qaydalardan kənarlaşmaların aradan qaldırılmasını nəzərdə tutan tədbirləri həyata keçirmək;
- Kredit prosedurunun təkminləşdirilməsi baxımından təkliflər vermək;
- Filiallar tərəfindən yaranmış ehtiyacların ödənilməsi məqsədi ilə,müraciətləri qəbul etmək və aidiyyatı üzrə yönləndirmək,həllinin reallaşdırlması baxımından tədbirlər görmək;
- Pərakəndə məhsullar ilə əlaqəli effektivliyə nəzarət və müvafiq hesabatların təşkili baxımından işləri həyata keçirmək,hesabatlar vermək;
- Rəqib bankların araşdırılması baxımından tədbirlər görmək;
- Vəzifə öhdəlikləri və səlahiyyətlərinin çərçivəsindən çıxmamaq şərtilə,fəaliyyətini mövcud Əsasnaməyə,bankdaxili prosedur və qaydalara uyğun həyata keçirmək;
- Rəhbər tərəfindən verilən digər tapşırıqları yerinə yetirmək.
Tələblər:
- Müvafiq sahə üzrə bakalavr ali təhsili;
- Komputerdən əla istifadəçi səviyyəsində istifadə etmək bacarığı(Windows,MS Office(Word,Excel,Outlook),İnternetdə işləmə bacarığı, SQL, Power Bi, Payton);
- Azərbaycan və Rus dilləri üzrə sərbəst bilik;
- Xarici dil üzrə(İngilis dili) “Intermediate” səviyyədə bilik;
- Kollektivlə ünsiyyət qurmaq bacarığı;
- Verilmiş materiallardam istifadə edərək təhlil etmək və işi yerinə yetirmək bacarığı;
- Müvafiq sahə üzrə pozisiyaya uyğun 6 aydan - 4 ilədək iş təcrübəsi
Vakansiyalardan daha tez xəbərdar olmaq üçün Telegram kanalımıza abunə olun!