Bakı
Digər
Razılaşma ilə
Tam-ştat
13 fevral 2020
14 mart 2020
ŞÖBƏ: Satış
VƏZİFƏNİN ADI: Satışa dəstək üzrə Mütəxəssis
HESABATLILIQ: Satış şöbəsinin müdiri
ƏSAS VƏZİFƏ ÖHDƏLİKLƏRİ:
- Müştəri müqavilələrinin hazırlanması
- Yeni və mövcud müştərilər üçün Satış meneceri ilə razılaşdırılmış qiymət siyasəti əsasında kommersiya təkliflərini hazırlamaq
- Sifarişləri qəbul etmək və qeydiyyata almaq
- Müştərilərdən gələn müxtərlif sorğulara, məhsullar və digər xidmətlərlə əlaqədar suallara cavab vermək
- Müştərilərə yeni məhsullar, yeni kampaniyalar haqqında məlumat vermək
- Satışı prioritet olan məhsullaın satışını təşviq etmək
- Müştərilərlə qarşılıqlı razılaşdırma aktlarının və 1C sistemdə hesab fakturaların hazırlanması
- Daxil olan zəngləri qəbul etmək, cavablandırmaq və ehtiyac olduqda satış menecerlərinə yönəltmək
VƏZİFƏ ÜZRƏ İLKİN TƏLƏBLƏR
- Əvvəllər çağrı mərkəzi və ya müştəri xidməti şöbəsində iş təcrübəsi
- Azərbaycan və rus dillərində sərbəst yazılı və şifahi ünsiyyət aparmaq bacarığı (ingilis dili bilgisi üstünlük hesab edilir)
- ERP proqramlarla işləmə bacarığı
- İşə müştəri yönümlü (customer-friendly) münasibət
- Problemləri tez və effektiv həll edə bilmə qabiliyyəti
- Korporativ müştərilərlə düzgün ünsiyyət bacarıqları
- Stressə və iş yükünə davamlılıq
Əmək haqqı paketi: aylıq baza əmək haqqı və bonuslardan ibarətdir
Nahar və telefon xərcləri şirkət tərəfindən qarşılanır
İş günləri və saatları: bazar ertəsi – cümə, 09:00-18:00
E - mail : hr@officelines.az
Vakansiyalardan daha tez xəbərdar olmaq üçün Telegram kanalımıza abunə olun!
Sizin elan saytın ana səhifəsində xüsusi ayrılmış blokda görünəcək və xidmətin
aktivlik
müddətinin sonunadək orada qalacaq.
Bu əməliyyatı etmək üçün profilə giriş etməyiniz tələb olunur.
Bu əməliyyatı etmək üçün profilə giriş etməyiniz tələb olunur.