- Şirkət tanıtımı məqsədi ilə müxtəlif reklam materiallarının hazırlanması, yayımlanması və onlara nəzarətin təmin olunması;
- Şirkətin marketinq planının hazırlanması prosesində iştirak etmək, tövsiyyələrini vermək;
- Şirkət vebsaytını idarə etmək, ona nəzarət etmək, orada dəyişikliklər olunması və məhsullar haqqında məlumatların SEO-ya uyğun olaraq hazırlanıb əlavə edilməsini təmin etmək;
- SMM mütəxəssisi ilə işin təşkili və gündəlik tapşırıqların verilməsi, bu fəaliyyətə nəzarətin təmin olunması;
- Şirkətin sosial media hesablarının idarə olunması, trendləri izləyərək buna uyğun müxtəlif postların paylaşılmasının və burada müştərilərdən gələn sorğuların cavablandırılmasının təmin olunması;
- Rəqəmsal sahədə (Meta, Linkedin, Google analytics) alətlərin düzgün seçilməsi və idarə olunmasını təmin etmək;
- Şirkətin korporativ brandbook-una uyğun dizayn vizuallarının hazırlanmasına birbaşa nəzarət etmək;
- Satış məqsədləri üçün müxtəlif reklam mətnləri hazırlamaq;
- Media əlaqələrini qurmaq, müsahibə və press-reliz mətnlərinin yazılması və onların yerləşdirilməsinə nəzarət etmək;
- Şirkətdaxili marketinq məhsullarına (kataloq, flayer, baner, promo və s.) yaranan tələblərə əsasən sifarişləri həyata keçirmək;
- Şirkətin yerli və xarici sərgilərdə və markanın tanıtımı məqsədi ilə müxtəlif tədbirlərdə iştirakının təşkil olunması;
- Markanın bazar payını artırmaq üçün araşdırmalar aparmaq və marka tanıtımının müxtəlif kommunikasiya kanalları vasitəsi ilə hədəf kütləyə çatdırılmasının təmin etmək;
- Mütəmadi olaraq reklam materiallarının yerləşdirilməsi üçün tematik sahələrin seçimini aparmaq;
- Marketinq sahəsinin inkişafı məqsədilə daim yeni axtarışlar etmək və müvafiq istiqamətlər barədə rəhbərliyə məlumat vermək;
- Reklam kanallarının və kampaniyaların analiz edilməsi və analizə əsasən optimizasiyaların aparılması;
- Şirkətin bazar payı ilə bağlı lazımi təhlil və araşdırmaların aparılması;
- Rəqib şirkətlər haqqında təhlil və araşdırmalar aparmaq və yeniliklərdən xəbərdar olunmasını təmin etmək;
- Düzgün reklam alətlərini seçmək, reklam kampaniyalarını yazmaq, ölçüləbilən reklam nəticələrini analiz etmək;
- Aylıq marketinq fəaliyyətlərinin hesabatlarının hazırlanması və rəhbərliyə təqdim olunması;
- Vəzifə öhdəliyinə əsasən rəhbərlikdən daxil olan digər tapşırıqları yerinə yetirmək;
Vakansiyalardan daha tez xəbərdar olmaq üçün Telegram kanalımıza abunə olun!