Vəzifə öhdəlikləri: 
	- Satınalma prosesini vaxtında, şirkətin tədbiq etdiyi prosedurlara uyğun olaraq icra etmək ; 
- Təchizat sifarişlərinin idarə edilməsi (yerləşdirmə, nəzarətdə saxlama, hesabatların hazırlanması və sifarişlərin bağlanması); 
- Məhsulun keyfiyyət və qiymət uyğunluğunun araşdırılması ; 
- Sistem üzərindən satınalma tələblərinə nəzarət və yoxlanılması ; 
- Bazarın təhlili, tələb olunan materialların daxili bazarda araşdırılması ; 
- Satınalma pressesinin ən əlverişli şərtlərlə həyata keçirmək; 
- Alınan məhsulun seçimi zamanı keyfiyyət və qiymət normalarının qorunması ; 
- Alış müqavilələrinin bağlanması və nəzarətdə saxlanılması, müqavilə şərtlərinin müəyyən olunması; 
- Təchizat işi və dəyişikliklərlə bağlı rəhbərliyə məlumat verilməsi; 
- Təchizatçılarla danışıqların aparılması, alternativ təkliflərin alınması və maya dəyərinin aşağı salınması üçün yeni təchizatçıların cəlb edilməsi; 
 
Tələblər: 
	- Ali təhsil; 
- Müvafiq sahədə minimum 3 il iş təcrübəsi (Qida üzərə biliklərin olması arzuolunandır) 
- MS Office proqramları üzrə biliklər. 
 
İş şərtləri: 
	- Ünvan: Ayaz İsmayılov 8_Xətai metrosu və Meqafanın yaxınlığı, 
- İşə qəbul AR Əmək Məcəlləsi qanunvericiliyinə uyğun olaraq aparılır. 
- Əmək haqqı: 1000-1500 azn, (namizədin bilik və bacarığına əsasən təyin ediləcək) 
 
                                                        Vakansiyalardan daha tez xəbərdar olmaq üçün Telegram kanalımıza abunə olun!