Təsvir:
- Hər zaman müstəsna müştəri xidmətlərini təmin etmək;
- Layihənin məhsul və xidmətləri, həmçinin siyasətləri haqqında məlumatlı olmaq;
- Bütün qonaqlar və daxili müştərilərin şikayət və sorğularına nəzakətlə və effektiv şəkildə cavab vermək, problemlərin qənaətbəxş şəkildə həll edilməsinə əmin olmaq üçün onların başa çatdırmaq;
- Müştərilər və həmkarlarla qarşılıqlı anlaşma şəraitində çalışmaq və xoş iş münasibətlərini qoruyub saxlamaq;
- Bütün müştəriləri və qonaqları qarşılamaq və salamlamaq, zərurət yarandıqda onlara kömək etmək;
- İtən və tapılan əşyalar haqqında xəbər vermək;
- Telefon zənglərini nəzakətli və mehriban şəkildə cavablandırmaq və yönləndirmək;
- Ziyarətçiləri müsbət, səmimi və mehriban şəkildə qarşılayın və onların suallarını cavablandırmaq;
- Standart ofis avadanlıqlarını, o cümlədən faks maşını, surət çıxaran maşın və kompüteri müntəzəm olaraq idarə etmək;
- Ziyarətçilərin müraciətlərinin və qəbul edilən zənglərin ətraflı və dəqiq qeydlərini aparmaq;
- Çatdırılmaları qəbul etmək; daxil olan məktubları çeşidləmək və paylamaq;
- Çatdırılmaları qəbul etmək; daxil olan məktubları çeşidləmək və yaymaq;
- Zəruri hallarda müştəriləri elan etmək;
- Zəruri hallarda nişanları vermək, yoxlamaq, toplamaq və ziyarətçi qeydlərini saxlamaqla iş yerinin təhlükəsizliyinin qorunmasına köməklik etmək;
- Müştərilər tərəfindən tələb edilən digər müvafiq xidmətləri təşkil etmək;
- Rəhbər tərəfindən tapşırılan müvafiq işləri yerinə yetirmək.
Vakansiyalardan daha tez xəbərdar olmaq üçün Telegram kanalımıza abunə olun!