Bakı
Ofis menecmenti
300 - 400 AZN
Tam-ştat
23 iyul 2020
22 avqust 2020
- Məktubların müvafiq vasitələrdən istifadə etməklə qeydiyyatının aparılması və bazasının formalaşdırılması;
- Daxil olan zənglərə cavab verilməsi və yönləndirilməsi
- Daxili təchizat-təminat məsələlərinin idarəedilməsi
- Müştəriləri nəzakətli qarşılanması; İşçilərin dəftərxana ləvazimatı ilə təmin edilməsi
- Vəzifəsindən irəli gələn daxili qaydalara, məhsul və xidmətlərə dair yenilikləri izləmək və yüksək səviyyədə bilmək;
- Rəhbərliyin görüş qrafikinə nəzarət edilməsi, görüşlərin təşkili
- İş qrafiki: I-V günlər, 09:00-dan 18:00-dək, VI gün 10:00-dan 16:00-dək
- Azərbaycan Respublikasının Əmək Məcəlləsinə uyğun sənədləşmə
- Yalnız xanım namizədlər
- Yaş həddi: 23- 30
- Təhsili: Ali təhsilli
- İş təcrübəsi: Minimum 1 il
- Dil bilikləri: Azərbaycan (Rus və İngilis dili ən azından orta səviyyə)
- Səliqəli xarici görünüş, nəzakətli danışıq, intizamlı və işinə qarşı məsuliyyətli olmalı
- Excel və Word proqramlarında işləmək bacarığı olmalı
- Öyrənməyə açıq olan
- Davamlı inkişaf etmək məqsədli
- Danışıq qabiliyyəti və fikrini ifadə etməyi bacarmalı
Qeyd: Şəkilsiz CV-lərə baxılmayacaq.
CV-nizi info@tcc.az e-mail ünvanına göndərməyinizi xahiş edirik.
Başlıqda ‘’Ofis Menecer’’ qeyd olunmayan müraciətlər nəzərə alınmayacaqdır.
Müraciətlər vakansiyanın tələblərinə əsasən dəyərləndiriləcək və yalnız seçilmiş namizədlərlə əlaqə saxlanılacaqdır.
Vakansiyalardan daha tez xəbərdar olmaq üçün Telegram kanalımıza abunə olun!
Sizin elan saytın ana səhifəsində xüsusi ayrılmış blokda görünəcək və xidmətin
aktivlik
müddətinin sonunadək orada qalacaq.
Bu əməliyyatı etmək üçün profilə giriş etməyiniz tələb olunur.
Bu əməliyyatı etmək üçün profilə giriş etməyiniz tələb olunur.